- Klienci PKO Banku Polskiego korzystając z usługi doradztwa inwestycyjnego ulokowali już ponad 1 mld zł.
- Z usługi tej skorzystało już ponad 6 tys. klientów.
- Każdy klient banku może skorzystać z doradztwa inwestycyjnego poprzez PKO Inwestomat, a klienci Bankowości Osobistej PKO od lipca dodatkowo mogą korzystać z tej usługi u swojego doradcy w oddziale.
Doradztwo inwestycyjne w formie PKO Inwestomatu działa dla wszystkich klientów w iPKO od listopada 2019 roku. Od lipca br. klienci Bankowości Osobistej mają dostęp do tej usługi również u swojego doradcy w oddziale. Dzięki temu, że dostęp do doradztwa inwestycyjnego jest szerszy, klienci korzystający z PKO Inwestomatu ulokowali w funduszach PKO TFI już ponad 1 miliard zł.
– W obecnej sytuacji rynkowej klienci banków poszukują alternatywnych form lokowania pieniędzy, dających szansę na osiągnięcie atrakcyjnych stóp zwrotu. Oferta PKO Inwestomatu jest odpowiedzią na te oczekiwania i jak widać po jego sukcesie doskonale odpowiada aktualnym potrzebom klientów. Na sukces tego narzędzia mają też wpływ łatwość i prostota obsługi. Dzięki temu klienci coraz chętniej korzystają z Inwestomatu – mówi Rafał Madej, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych w PKO Banku Polskim.
Jesteśmy pierwszym bankiem, który oferuje doradztwo inwestycyjne w ramach zintegrowanej obsługi klienta w oddziałach oraz w kanale zdalnym tak szerokiemu gronu odbiorców. Wypracowaliśmy rozwiązania, które mają na celu bardziej efektywną obsługę klientów. Doradztwo inwestycyjne zostało wpisane w biznesowy model obsługi klienta, który pozwala jeszcze lepiej dopasować rozwiązania do ich potrzeb i oczekiwań – mówi Zbigniew Kluza, dyrektor Biura Bankowości Osobistej w PKO Banku Polskim.