Millennium Leasing oferuje nowe korzyści w programie AutoKomfort+

Millennium Leasing rozszerza usługi w programie AutoKomfort+. Od czerwca 2019 roku klienci firmy będą mogli korzystać z kart paliwowych, które umożliwiają wygodne, bezgotówkowe rozliczenie zakupu paliwa i usług na stacjach paliw sieci ORLEN, BLISKA oraz BP.

– Dzięki programowi AutoKomfort+ możemy oferować naszym klientom dostęp do usług serwisowych i napraw pojazdów w atrakcyjnych cenach, dostępnych wcześniej jedynie dla największych flot. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, program wzbogaciliśmy o kolejny element zarządzania eksploatacją auta. Karta paliwowa dostępna będzie już od jednego samochodu firmowego – mówi Marcin Modliborek, Kierujący Wydziałem Samochodów Osobowych w Millennium Leasing.

Co wyróżnia karty paliwowe dla klientów Millennium Leasing?

  • Atrakcyjne rabaty na paliwo na terenie całej Polski
  • Wygodna płatność za przejazdy autostradami, parkowanie oraz zakup akcesoriów samochodowych na określonych stacjach
  • Rozliczanie na przejrzystych zasadach i zbiorcze fakturowanie wszystkich wykonanych transakcji
  • Dostęp do Panelu Klienta – intuicyjnego portalu pozwalającego na zarządzanie wszystkimi posiadanymi kartami
  • Dostęp do Mapy Cen – możliwość porównania kosztu tankowania na poszczególnych stacjach paliw.

O Programie AutoKomfort+

W ramach programu AutoKomfort+ klienci Millennium Leasing mają możliwość bezgotówkowego korzystania z usług serwisowych oraz napraw blacharskich świadczonych w sieci warsztatów na terenie całej Polski. Dodatkowo użytkownicy programu AutoKomfort+ mają dostęp do wygodnego panelu klienta. Umożliwia on podgląd historii serwisowej pojazdu online, a także umawianie usług i raportowanie kosztów serwisu. Umowa serwisowa oraz udogodnienia z nią związane są integralnym i automatycznym elementem oferty leasingu.

Exit mobile version