Mroomy i Planteon zwycięzcami 3. edycji Cyfrowych Rewolucji mBanku

Blisko pół tysiąca – tyle firm wysłało swoje zgłoszenie do tegorocznej edycji. Spośród nich jury wybrało siedmiu najlepszych. W tym roku, po raz pierwszy w historii konkursu, nagrody wręczone zostały podczas gali, w trakcie mBank Cyfrowe Rewolucje #ecommerce summit.

Uczestnicy konkursu walczy o jedną z siedmiu nagród o łącznej wartości ponad 400 tys. zł. W tym dwie nagrody główne o wartości 150 tys. zł i sześć dodatkowych o wartości 22 tys. zł każda. Firmy mogły się zgłaszać w dwóch kategoriach: firma o obrotach do 10 mln zł i o obrotach od 10 do 50 mln zł. W obu zadanie konkursowe było takie samo: opisz pomysł na prowadzenie firmy w wirtualnym świecie oraz uzasadnij dlaczego to właśnie ten pomysł ma szansę odnieść sukces w e-commerce. W zmaganiach mogły brać udział zarówno firmy o wieloletnim stażu na rynku jak i niemal raczkujące (wystarczyło wykazać obroty za trzy ostatnie miesiące).
W kategorii firmy z obrotami do 10 mln zł najlepszy okazał się pomysł firmy Mroomy. Trzy nagrody II stopnia otrzymali: Fabryka Rozsady, Ha! Ha! For Kids i Śmieci.eu eMarket.
W kategorii firmy z obrotami między 10 a 50 mln zł zwyciężyła firma Planteon. A nagrody II stopnia wygrali: Arpol narzędzia profesjonalne i Jurga.
Laureaci oprócz pakietów nagród, które mają im pomóc rozwinąć skrzydła w wirtualnym świecie, dostali też ledger NFT, na którym znajdą cyfrową wersję klasycznej statuetki.
Więcej o zwycięzcach tegorocznych Cyfrowych Rewolucji oraz nagrodach przeczytać można na stronie www.cyfrowerewolucje.pl/konkurs
W tym roku, po raz pierwszy w historii konkursu, nagrody wręczono podczas gali, w trakcie mBank Cyfrowe Rewolucje #ecommerce summit. Podczas wydarzenia uczestnicy mieli możliwość wysłuchania 12 prezentacji autorstwa ekspertów branży e-commerce, m.in. Artura Jabłońskiego, Artura Kurasińskiego, Anny Ledwoń, Agnieszki Maciejowskiej i Zuzanny Skalskiej.
Partnerami konkursu są firmy: DIMAQ, DPD Polska, Kancelaria GESSEL, Agencja Grey, IdeoForce, Lex Secure, mElements, Samito, Sky Shop, Spacecamp. Partnerem strategicznym i fundatorem nagród głównych w konkursie jest Mastercard.
Zwycięzców wyłoniło jury w składzie: Anna Białobłocka z Mastercard, Maciej Cebertowicz ze Sky Shop, Maciej Filipkowski z Zaprojektuj swoje życie, Anna Kaczmarska z Samito, Lech Kaniuk z SunRoof, Bernadetta Kasztelan-Świetlik z Kancelaria GESSEL, Anna Ledwoń-Blacha z agenci More Bananas, Dariusz Nalepa  i Piotr Teodorczyk z mBanku oraz Łukasz Zembowicz z DPD Polska.

Cyfrowe Rewolucje to kampania społeczna mBanku skierowana do firm działających na rynku e-commerce. Wystartowała w czerwcu 2020 r. w reakcji na pandemię, by pomóc przedsiębiorcom przetrwać i przenieść biznes do internetu. Jej filary to baza wiedzy o e-commerce, zgromadzona na stronie www.cyfrowerewolucje.pl oraz konkurs dla firm.

ŹRÓDŁOmBank