Najlepsza droga to ta, którą wybierasz – nowa kampania promująca usługi zdalne w aplikacji IKO

  • Do września potrwa nowa kampania telewizyjno-internetowa PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia pod hasłem Najlepsza droga to ta, którą wybierasz.
  • Jej celem jest promocja możliwości, jakie daje aplikacja IKO w zakresie dostępu do usług finansowych i nie tylko ich.
  • Spoty kampanii pokazują sposób na łatwe i przyjazne bankowanie w różnych sytuacjach przy wykorzystaniu IKO.

Do września potrwa nowa kampania telewizyjno-internetowa PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia pod hasłem Najlepsza droga to ta, którą wybierasz . Jej celem jest promocja możliwości, jakie daje aplikacja IKO w zakresie dostępu do usług finansowych i nie tylko ich. Spoty kampanii pokazują sposób na łatwe i przyjazne bankowanie w różnych sytuacjach przy wykorzystaniu aplikacji mobilnej banku. Dzięki IKO każdy może żyć własnym tempem – w dowolnej chwili, w czasie podróży, spotkania z przyjaciółmi czy weekendowej wycieczki może zapłacić za zakupy, zrobić przelew, kupić ubezpieczenia, ciesząc się każdą chwilą.

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. W telewizji ukażą się: 30-sekundowy spot wizerunkowy i 15-sekundowe spoty produktowe, pokazujące jak PKO Bank Polski i korzystanie z IKO ułatwia codzienne życie, pozwala żyć według swojego tempa, bez konieczności nagłego przerywania radości wypoczynku czy spotkania w gronie przyjaciół i znajomych. W internecie, reklamy pojawią się na największych polskich portalach. Wspierane będą emisjami na YouTube oraz reklamami w środowisku Google.

– W ramach kampanii będziemy emitować spoty obrazujące w ciepłych, słonecznych tonacjach czas wypoczynku, spotkania z przyjaciółmi, sąsiadami, podczas których IKO pomaga cieszyć się chwilą. Dzięki możliwościom szybkiego załatwiania spraw finansowych, jakie daje aplikacja, nie musimy przerywać najprzyjemniejszych momentów w życiu. W kampanii kładziemy akcent na poczucie swobody, możliwości realizacji swoich potrzeb tu i teraz. Dzięki IKO kupujesz, ubezpieczasz siebie i bliskich, płacisz za parkowanie – bez konieczności przerywania odpoczynku, spotkania. Żyjesz po swojemu, swoim tempem

– mówi Marek Kozłowski, dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.

ŹRÓDŁOPKO Bank Polski