Bank udostępnił w aplikacji mobilnej możliwość utworzenia i obsługi zlecenia stałego. Zmienił się też formularz przelewu krajowego, który łączy w sobie teraz przelew zwykły oraz przelew BLIK na telefon, z opcją łatwego wyszukiwania w książce telefonicznej odbiorców obu rodzajów przelewu.
W najnowszej wersji aplikacji mobilnej Banku Millennium (wersja 4.27) klient może utworzyć nowe zlecenie stałe i zarządzać już istniejącymi – zmieniać ustawienia transakcji lub je usuwać. Częstotliwość przelewów ma wiele wariantów: co 1, 2, 3 miesiące lub 1 rok. Klient może ją również dopasować do własnych potrzeb, wskazując dowolną liczbę miesięcy bądź dni. Ma też do dyspozycji opcję ponawiania niezrealizowanych przelewów. Dzięki temu, w przypadku braku środków na koncie, próba wykonania zlecenia może być powtarzana przez 10 kolejnych dni. Zlecenie stałe może być również utworzone podczas realizacji zwykłego przelewu.
W sprawnym zarządzaniu płatnościami wesprze użytkowników aplikacji również zoptymalizowana usługa nadchodzących płatności. Od teraz mogą oni edytować nadchodzące płatności, usuwać je lub dzięki opcji „Wykonaj teraz” wcześniej zrealizować przelew zlecony z datą przyszłą lub stałe zlecenie znajdujące się na liście.
Dzięki rozbudowie formularza przelewu krajowego, również wykonywanie jednorazowych przelewów będzie wygodniejsze. Zmiana umożliwia rezalizację przelewu na numer konta i numer telefonu z tego samego formularza. Po wejściu w formularz przelewu klient ma możliwość wpisania numeru i aplikacja sama rozpozna, czy jest to numer rachunku, czy numer telefonu. Klient może także wybrać odbiorcę z jednej z dwóch list – zdefiniowanych przez siebie odbiorców lub z własnej książki telefonicznej, w której przy znajomych korzystających z usługi przelewów na telefon znajduje się ikona BLIKA.
Wersja 4.27 aplikacji dostępna jest dla systemu Android, a wkrótce również dla iOS.