Nowa propozycja Banku Millennium dla klientów zamożnych

Bank Millennium udostępnia klientom nowe konto Millennium 360 Prestige. Rachunek wraz z kartą debetową oraz wprowadzoną wcześniej kartą kredytową Visa Global to unikatowa oferta dla osób zamożnych. 

Nowa oferta Banku Millennium ma trafić w gusta najbardziej wymagających klientów. Ceniący komfort oraz jakość użytkownicy rachunku Millennium 360 Prestige będą mogli skorzystać z nielimitowanych płatności walutowych kartą debetową po korzystnym kursie organizacji płatniczej, bez dodatkowej marży banku. Co więcej, klient nie poniesie dodatkowych opłat za wydanie i obsługę tej karty. Prowadzenie konta Prestige będzie darmowe przy miesięcznych wpływach na poziomie 20 000 zł lub aktywach minimum 200 000 zł. Posiadacze tego rachunku zyskają również wsparcie eksperta Prestige w tematach finansowych i dostęp do infolinii Prestige. Oferta uwzględnia także możliwość skorzystania z ubezpieczenia Twój Asystent Prestige, czyli pomocy medycznej i prawnej, naprawy sprzętów domowych i wyświetlacza telefonu. Trzy przelewy natychmiastowe w miesiącu z konta Millennium 360 Prestige będą bezpłatne, dopiero za każdy kolejny użytkownicy zapłacą 5 złotych. Zamożni klienci będą mogli skorzystać również z dostępnej w aplikacji mobilnej usługi Zwroty za zakupy w wybranych sklepach online.

– Bank Millennium doskonale rozumie, że klienci zamożni oczekują nie tylko kompleksowej obsługi, ale także spersonalizowanych rozwiązań finansowych, które odpowiadają na ich potrzeby. Nasza nowa oferta dla klientów z segmentu premium łączy zalety nowoczesnych narzędzi bankowości prywatnej oraz wsparcia ze strony ekspertów. Szczególny nacisk kładziemy na indywidualne podejście i nowoczesne technologie, które umożliwiają pełną kontrolę nad finansami w dowolnym momencie. – deklaruje Antonio Pinto, członek zarządu Banku Millennium.

– Wdrożenie nowego rachunku jest drugim etapem odświeżenia oferty dla tego segmentu. W październiku udostępniliśmy już zamożnym klientom nową kartę kredytową Visa Global. Połączenie rachunku i karty stanowi unikatowy pakiet usług, który pozwala na dużą swobodę i ułatwi podróżowanie po świecie. Klienci mogą korzystać z nielimitowanych transakcji w walucie obcej bez prowizji banku, bezpłatnych wypłat z bankomatów w Polsce i za granicą, oraz darmowego ubezpieczenia turystycznego Safe Travel. – dodaje Wojciech Rybak, członek zarządu Banku Millennium.

Bank przygotował dla obecnych klientów, którzy chcieliby skorzystać z nowej oferty, wygodny proces zmiany dotychczasowego konta. Klient może w kilku krokach samodzielnie przekształcić swoje konto bieżące w nowe Millennium 360 Prestige i od razu zakupić pakiet produktów i usług: kartę kredytową Millennium Visa Global oraz ubezpieczenie Twój Asystent Prestige. Proces nie wymaga wizyty w placówce, można go przejść w całości w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej. Obecnie rozpoczął się pilotaż dla pierwszych klientów. Proces będzie dostępny dla wszystkich klientów pod koniec stycznia.

Bank Millennium do obsługi klientów przykłada najwyższą wagę. Doceniają to nie tylko użytkownicy, ale również audytorzy. W ogłoszonym w październiku nowym „Rankingu Banków dla Klienta Zamożnego” [1]magazynu Forbes Bank Millennium zajął drugą pozycję. Kolejny raz zwyciężył też w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”, wygrywając w obydwu kategoriach rankingowych – „Bankowość tradycyjna” i „Bankowość zdalna”[2].

Noty prawne:

Millennium 360 Prestige prowadzone jest bezpłatnie dla wszystkich Klientów z miesięcznymi wpływami zewnętrznymi na rachunek w wysokości co najmniej 20 tys. zł lub z aktywami w Grupie Banku Millennium w min. wysokości 200 tys. zł. W przypadku, gdy żaden z tych warunków nie zostanie spełniony, opłata za konto wyniesie 50 zł/mies.

Opłaty, oprocentowanie i inne szczegóły oferty konta oraz karty zawarte są w cennikach usług dot. prowizji i opłat, kart debetowych, stóp procentowych oraz w Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium S.A., dostępnych w placówkach Banku oraz na stronie Cenniki i regulaminy. Usługa Zwroty za zakupy, dostępna za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub Millenetu, jest świadczona przez Millennium Goodie Sp. z .o.o. we współpracy z Bankiem Millennium S.A. i polega na zwrocie części wydatków za zakupy  online w sklepach partnerów programu. Szczegóły w „Regulaminie korzystania z Platformy goodie.pl przez użytkowników”, dostępnym na www.bankmillennium.pl.

Płatności walutowe kartą debetową Millennium 360 Prestige wydaną do konta Millennium 360 Prestige są bez dodatkowej marży banku za przewalutowanie.

Twój Asystent Prestige to dobrowolne ubezpieczenie indywidualne, w którym ochronę ubezpieczeniową zapewnia Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europa S.A. Bank działa jako agent ubezpieczeniowy TU Europa S.A. i za jego pośrednictwem można zawrzeć umowę o ww. ubezpieczenie. Szczegółowe informacje opisane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia  Twój Asystent Prestige, Karcie Produktu, Dokumencie zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym oraz w Regulaminie Oferty Twój Asystent i Twój Asystent Prestige, dostępnych na www.bankmillennium.pl oraz w naszych placówkach.

Przykład reprezentatywny dla karty kredytowej Millennium Visa Global: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 25,82%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 15 000 zł, całkowita kwota do zapłaty: 17 178,90 zł, oprocentowanie zmienne 18,5%, całkowity koszt kredytu: 2 178,90 zł (w tym: suma opłat miesięcznych za obsługę karty kredytowej 360,00 zł, odsetki 1 818,90 zł), przy założeniu, że przyznany limit kredytowy zostaje wypłacony od razu w pełnej wysokości w trybie transakcji bezgotówkowej i jest spłacany w 12 miesięcznych równych ratach w wysokości 1431,58 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 21.10.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Karta Visa Global jest oferowana łącznie z bezpłatnym ubezpieczeniem turystycznym Safe Travel. Ochronę ubezpieczeniową zapewnia Europ Assistance S.A. Warunkiem otrzymania tej karty jest przystąpienie do ubezpieczenia. Ogólne Warunki Ubezpieczenia, Karta Produktu oraz Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora -Ubezpieczyciela znajdują się na stronie Banku.

Posiadacz Karty głównej Visa Global uzyskuje dostęp do usług LoungeKey oraz SmartDelay umożliwiających korzystanie z saloników lotniskowych będących w programie LoungeKey. Opłaty i warunki korzystania z usług LoungeKey i SmartDelay znajdują się na stronach dostawców tych usług: Priority Pass Ltd oraz Collinson Insurance Services Limited, z siedzibą w Wielkiej Brytanii, 3 More London Riverside 5th floor, London, SE1 2AQ. Adresy do w/w stron znajdują się na stronie Banku.

Organizatorem Programu Moneyback dla karty Visa Global trwającego od 18.10.2024 do 17.10.2025 jest Bank Millennium S.A. Program skierowany jest do posiadaczy karty głównej Millennium Visa Global. Nagrodami w Programie są punkty cashback, podlegające wymianie na polskie złote (PLN). Wartość przyznanych punktów cashback to 5% wartości transakcji bezgotówkowych dokonanych w miejscach oznaczonych kodami wskazanych w regulaminie Programu. Maksymalna łączna kwota nagród naliczonych w danym roku kalendarzowym wynosi 360 punktów cashback (równowartość 360 PLN). Program jest tworzony we współpracy z Millennium Goodie Sp. z o.o. Warunkiem udziału w Programie jest zarejestrowanie się w usłudze Zwroty za zakupy i wyrażenie zgód niezbędnych do korzystania z tej usługi.  Szczegółowe zasady uczestnictwa w Programie opisane są w Regulaminie Programu „Moneyback dla karty Visa Global”, dostępnym w placówkach Banku oraz na stronie www.bankmillennium.pl.

[1] Ranking Banków dla Klienta Zamożnego magazynu „Forbes”: https://www.forbes.pl/rankingi/ranking-forbesa-2024-najlepsze-banki-dla-zamoznych/ekm6k18

[2] Przyjazny Bank „Newsweeka” 2024: https://www.newsweek.pl/biznes/najlepsze-banki-w-polsce-2024-lista-moze-zaskoczyc-ranking/85sex9e

ŹRÓDŁOBank Millennium