- 1 listopada PKO Bank Polski wprowadził do oferty dwa nowe rachunki dla klientów firmowych: PKO Konto Firmowe, PKO Konto Firmowe Premium oraz nowy dedykowany rachunek dla średnich i większych przedsiębiorstw – PKO Rachunek dla Przedsiębiorstw
- Aplikacja mobilna IKO, bankowość transakcyjna iPKO lub iPKO biznes, doradcy dostępni online, e-Księgowość i asystent firmowy to tylko niektóre z elementów oferty banku dla firm
- Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa „Wsparcie przedsiębiorców to nasz znak firmowy”, która wystartowała 2 listopada
1 listopada PKO Bank Polski wprowadził do oferty dwa nowe rachunki dla klientów firmowych: PKO Konto Firmowe, PKO Konto Firmowe Premium oraz nowy dedykowany rachunek dla średnich i większych przedsiębiorstw – PKO Rachunek dla Przedsiębiorstw. Klienci mają do dyspozycji m.in. bankowość mobilną IKO, bankowość transakcyjną iPKO lub iPKO biznes, usługę e-Księgowość czy asystenta firmowego, a pomocą służą doradcy dostępni również online. Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa „Wsparcie przedsiębiorców to nasz znak firmowy”, która potrwa do 15 grudnia. Jednocześnie, w związku z trwającą pandemią koronawirusa, na trzy miesiące bank wprowadza ułatwienia dla klientów z sektora MSP.
– Chcemy być bankiem pierwszego wyboru zarówno dla przedsiębiorców, którzy stawiają pierwsze kroki w biznesie, jak i tych z dużym doświadczeniem. Wspieramy firmy wiedzą i konkretnymi narzędziami dopasowanymi do potrzeb. Oferujemy szereg rozwiązań pozwalających komfortowo zarządzać finansami i uzyskać finansowanie bez konieczności wizyty w oddziale banku: poprzez aplikację mobilną, serwis transakcyjny czy wideorozmowę z doradcą firmowym – mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Formacji Bankowości Firm i Przedsiębiorstw.