Nowości w kantorze internetowym PKO Banku Polskiego

  • Najnowsze rozwiązania w kantorze on-line PKO Banku Polskiego: zlecenie wymiany  waluty, gdy jej kurs osiągnie wskazany przez klienta poziom oraz opcja ustawienia stałego zlecenia na wymianę walut w określone dni.
  • Od momentu uruchomienia usługi w styczniu 2018 roku klienci dokonali w kantorze ponad 3 mln transakcji.
  • 63 proc. transakcji zrealizowanych zostało za pośrednictwem aplikacji mobilnej IKO.

PKO Bank Polski udostępnił dwie nowe funkcje w kantorze internetowym – klienci mogą zlecić wymianę waluty, gdy jej kurs osiągnie wymaganą przez nich wartość oraz ustawić stałe zlecenie, dzięki czemu bank dokona wymiany waluty we wskazany przez nich dzień. Od momentu uruchomienia usługi w styczniu 2018 roku klienci dokonali w kantorze ponad 3 mln transakcji.

– Nieustająco rozwijamy kantor dostępny w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej, dzięki czemu klienci mają możliwość zlecania wymiany waluty w sposób dostosowany do ich indywidulanych wymagań. Sami mogą ustalić najkorzystniejsze dla siebie kursy. Klient może też wybrać najbardziej dogodny dla siebie dzień zakupu danej waluty. Przypominamy, że w kantorze internetowym oprócz standardowej wymiany walut można również kupić walutę na spłatę raty kredytu walutowego w naszym banku – podkreśla Paweł Placzke, Dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim.

Kantor internetowy PKO Banku Polskiego umożliwia wygodną i szybką wymianę 50 par walutowych z dowolnego miejsca o każdej porze. Oferuje wymianę 11 walut (EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK i SEK, CZK, HRK, HUF oraz PLN). Można z niego korzystać poprzez aplikację mobilną IKO, a także za pośrednictwem serwisu internetowego iPKO, wykonując operacje 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Rozliczenie transakcji umożliwia bardzo szybki dostęp do pieniędzy. Wystarczy mieć przy sobie telefon z aktywną aplikacją IKO oraz – poza kontem osobistym w złotówkach – rachunek walutowy w danej walucie obcej. Klienci korzystający z kantoru internetowego mogą też śledzić wykresy walutowe online oraz korzystać z powiadomień/alertów SMS i push w momencie, gdy kurs waluty osiągnie wyznaczony poziom. Za transakcje w kantorze bank nie pobiera prowizji.

Kantor internetowy to jeden z elementów pakietu walutowego 3w1 w PKO Banku Polskim. Oprócz kantoru w jego skład wchodzą konto walutowe i karta wielowalutowa. Wszystkie trzy elementy pakietu doskonale się uzupełniają, co doceniają korzystający z niego klienci. Jak działa ten pakiet? W kantorze internetowym można wymieniać swobodnie walutę. Transakcje są realizowane natychmiast, pieniądze są momentalnie transferowane między kontem osobistym w złotych a kontami walutowymi w PKO Banku Polskim. Jeśli konto walutowe klient podepnie do karty wielowalutowej, może od razu skorzystać z wymienionej waluty płacąc w sklepach stacjonarnych, w internecie czy wypłacając gotówkę z bankomatów.

Internetowy kantor funkcjonuje w PKO Banku Polskim od początku 2018 roku  w serwisie bankowości elektronicznej iPKO, a od lipca ubiegłego roku możliwe jest zawieranie transakcji również z poziomu aplikacji mobilnej IKO. Od momentu udostępnienia tej usługi klienci wykonali prawie 3,08 mln transakcji, z czego 63 proc. zrealizowanych zostało za pośrednictwem aplikacji mobilnej IKO.

ŹRÓDŁOPKO Bank Polski,