W związku ze zbliżającą się jubileuszową 20. edycją festiwalu Millennium Docs Against Gravity Bank Millennium przygotował wyjątkowy spot wizerunkowy, w którym mówi o wartościach, jakie mu przyświecają, promując jednocześnie największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych. Bank jest mecenasem festiwalu nieprzerwanie od 18 lat.
To jest NASZ ŚWIAT.
Cały świat, mały świat, wielki świat.
Zatrważający, zachwycający, zadziwiający.
Świat, o który warto walczyć.
Świat, wobec którego nie można pozostać obojętnym
Bądźmy za niego odpowiedzialni!
Bank Millennium dba o to, co najważniejsze:
środowisko, kulturę, lokalne społeczności.
Zapobieganie zmianom klimatu oraz troska o środowisko to priorytety, wpisane w strategię Banku Millennium na lata 2022-2024. W zakresie zrównoważonego rozwoju zaplanowano między innymi: krótko- i długoterminowe cele redukcji emisji dwutlenku węgla we wszystkich zakresach, zwiększenie finansowania przeznaczonego na projekty związane ze zrównoważonym rozwojem i transformacją klientów banku, brak zaangażowania w finansowanie energetyki węglowej i górnictwa oraz wsparcie inicjatyw na rzecz wzrostu świadomości oraz wiedzy na temat zmian klimatu.
Spot wizerunkowy można obejrzeć na kanale banku na YouTube. Materiał emitowany będzie w kinach przed pokazami festiwalowymi oraz w ramach kampanii banku promującej festiwal na YouTube, Instagramie oraz Tik Toku a także kontekstowo w serwisach Filmweb, naekranie.pl, gazeta.pl, wyborcza.pl, wysokieobcasy.pl oraz wp.pl. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
Bank Millennium jest sponsorem festiwalu Millennium Docs Against Gravity i fundatorem Nagrody Głównej podczas festiwalu już od 2006 roku.
Bank Millennium jest kulturalnie zaangażowany od ponad 30 lat. Równolegle do działalności biznesowej wspiera przedsięwzięcia kulturalne o zasięgu ogólnopolskim i lokalnym. Jest mecenasem kultury 360°, promuje sztukę w niemal wszystkich jej formach, m.in.: muzykę, malarstwo, rzeźbę, film, teatr, fotografię, literaturę i performance. Sięga po kulturę niszową i popularną, i jest z założenia partnerem długoterminowym.