Warszawski startup inSTREAMLY, twórca platformy łączącej znane marki z twórcami treści na żywo, pozyskał 4,8 mln zł w rundzie seed. Otrzymane środki pozwolą spółce przeprowadzić ekspansję na kolejne zagraniczne rynki. W inwestycji udział wzięły Supernode Global, Colopl Next i PKO VC.
Osobiście wiem, jak przełomowym momentem jest dla małego streamera zarobienie pierwszych pieniędzy ze streamowania. Pojawia się wiara, że faktycznie tą pasję można rozwinąć w karierę. Dzięki pozyskanym funduszom, przyspieszymy ekspansję na nowe rynki i dostarczenie najlepszych ofert dla streamerów na całym świecie – Wiktoria Wójcik, co-founder inSTREAMLY.
Widzimy ogromny potencjał w tym, jak inSTREAMLY demokratyzuje możliwości sponosoringu w branży transmisji na żywo i wierzymy, że głębokie zrozumienie rynku i pasja zespołu do live stremaingu będą kluczowym elementem ich sukcesu. Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że możemy prowadzić tę rundę i wspierać inSTREAMLY, w wdrażaniu swojej platformy na nowe rynki – Phoebe Arkell, Supernode Global.
Agencje mediowe oraz duże marki mają problem ze skutecznym budowaniem przekazu sprzedażowego, który angażuje pokolenie Z. inSTREAMLY wypełnia tę lukę. Wartość spółki jest budowana dla wszystkich interesariuszy i wierzymy, że będzie to element globalnego sukcesu inSTREAMLY – Krzysztof Tokarski, Dyrektor Departamentu Inwestycji Alternatywnych w PKO TFI.