Ochrona antywirusowa plus wsparcie ekspertów. Nowa usługa dla klientów mBanku

mBank i CyberRescue prezentują nową usługę dla klientów banku. Jest nią pierwszy na rynku kompletny pakiet zabezpieczeń „CyberOchrona+”, składający się z oprogramowania F-Secure SAFE lub BitDefender Internet Security oraz całodobowego wsparcia ekspertów w sytuacjach zagrożenia w internecie. Konieczność korzystania z zabezpieczeń w sieci ma szczególne znaczenie w okresie pandemii, gdy Polacy zdecydowanie więcej czasu spędzają online.

Od 2018 roku klienci mBanku mogą korzystać z bezpłatnej usługi CyberRescue, czyli wsparcia specjalistów w zakresie bezpiecznego korzystania z internetu. CyberRescue pomaga w przypadku kradzieży cyfrowej tożsamości czy ataku z użyciem złośliwego oprogramowania. Eksperci dostępni są przez całą dobę i można się z nimi skontaktować mailowo, telefonicznie, a nawet na Messengerze.
Nowa usługa rozszerza zakres pomocy ekspertów z CyberRescue o płatne opcje. Dzięki współpracy z wiodącymi producentami oprogramowania – F-Secure i BitDefender – na rynku pojawia się CyberOchrona+, czyli pakiet antywirusowy, w ramach którego użytkownik otrzymuje najbardziej kompleksową ochronę w sieci. W skład pakietu wchodzi całodobowe wsparcie specjalistów CyberRescue oraz wybrane przez klienta oprogramowanie – F-Secure SAFE lub BitDefender Internet Security, które zawiera m.in. program antywirusowy, zabezpieczenia bankowości, ochronę przed atakami typu ransomware czy ochronę rodzicielską dla najmłodszych.

W mBanku nie tylko dbamy o bezpieczeństwo naszej infrastruktury, ale również edukujemy klientów w zakresie cyberbezpieczeństwa, konsekwentnie prowadząc kampanię społeczną „Ludzie są niesamowici”. W naszych działaniach tłumaczymy, które sytuacje w sieci mogą być groźne i dlaczego. Wyjaśniamy też, jak się chronić, stosując kompleksową, wielopoziomową ochronę. Jednym z jej elementów są programy antywirusowe. To niezbędne minimum, które powinno być stosowane na co dzień przez klientów banków wraz z innymi rozwiązaniami bezpieczeństwa

Jarosław Stasiak, starszy manager bezpieczeństwa mBanku

Ochrona z pakietem F-Secure SAFE w mBanku będzie kosztować:
  • 5 zł miesięcznie w wariancie na 1 urządzenie,
  • 9 zł miesięcznie w wariancie na 3 urządzenia.
Ochrona z pakietem BitDefender Internet Security 2020 w mBanku to koszt:
  • 79 zł rocznie w wariancie na 1 urządzenie,
  • 129 zł rocznie w wariancie na 3 urządzenia.
Propozycje są atrakcyjniejsze cenowo niż większość dostępnych na rynku. Szczególnie korzystne są propozycje za roczną subskrypcję.

Zależało nam, by klienci mieli zapewnione poczucie swobody i nie byli związani długookresowymi umowami. Co więcej, licencję na program F-Secure SAFE można dowolnie przenosić pomiędzy stanowiskami w trakcie jej używania. Czyni to naszą propozycję niezwykle elastyczną i możliwą do dopasowania do różnych wymagań

Ewelina Dogońska, członek zarządu CyberRescue

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. mBank specjalizuje się w obsłudze wszystkich grup klientów. Świadczy kompleksowe usługi z zakresu bankowości detalicznej, firmowej, korporacyjnej i prywatnej.

CyberRescue Sp z o.o. to założony w 2018 r. polski startup z portfela mAcceleratora – zamkniętego Funduszu Inwestycyjnego FutureTech, w którym mBank jest większościowym inwestorem. Spółka specjalizuje się w pomocy osobom pokrzywdzonym przez przestępców w sieci. Od samego początku współpracowała ona z mBankiem, pomagając jego klientom w przypadkach, w których ich cyberbezpieczeństwo było zagrożone, np. poprzez kradzież cyfrowej tożsamości, atak z użyciem złośliwego oprogramowania, czy też oszustw w sklepach internetowych. Oprócz tego specjaliści startupu doradzają, w jaki sposób zabezpieczyć zgubiony bądź skradziony smartfon, sprawdzają podejrzane maile i weryfikują rzetelność sklepów internetowych. Swoim klientom regularnie przesyłają też alerty odnośnie najpoważniejszych, mających w danym czasie miejsce cyberataków, jak fałszywe maile czy wyłudzenia za pomocą kodów BLIK.

Exit mobile version