Open’er po raz kolejny z bezcennymi niespodziankami od MasterCard

Trwa odliczanie do startu 15. edycji „Open’er Festival”, jednego z największych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń muzycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie. Sponsorem tego kultowego festiwalu, niezmiennie kojarzonego z wyjątkową, bezcenną atmosferą i wykonawcami światowego formatu, po raz kolejny została firma MasterCard. Tym razem na festiwalowej scenie lotniska Gdynia-Kosakowo w dniach 29 czerwca – 2 lipca zagrają takie gwiazdy jak Pharrell Williams, Florence And The Machine, Red Hot Chili Peppers czy LCD Soundsystem.

Obecność na Open’er Festival jest obowiązkowa dla wszystkich fanów muzyki, którzy cenią dobre brzmienia i niezapomniane emocje. Line-up tegorocznej edycji obfituje w wykonawców największego formatu, a każdy z czterech dni koncertowych wypełniony będzie dodatkowo atrakcjami i wydarzeniami związanymi np. ze sztuką, czy modą oraz licznymi imprezami klubowymi. W tej atmosferze wspólnej zabawy szczególne znaczenie dla odwiedzających festiwal gości będzie miała możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności, zapewnionych dzięki technologii zbliżeniowej MasterCard.

W tym roku Opener będzie festiwalem całkowicie bezgotówkowym. Na terenie festiwalu dzięki MasterCard zbliżeniowo płacić będzie można kartą płatniczą, telefonem w technologii NFC lub HCE, a także, po ściągnięciu specjalnej festiwalowej aplikacji,  z wykorzystaniem MasterPass™ – elektronicznego portfela MasterCard®. Ale nie tylko. Po raz pierwszy w historii polskich festiwali wykorzystana zostanie przygotowana w technologii MasterCard® specjalna opaska płatnicza. Opaska pełni funkcję karty płatniczej, która po zasileniu gotówką* w jednym z punktów doładowań, daje możliwość płacenia zbliżeniowo. Dodatkowo, zarejestrowanie opaski pozwoli na jej wykorzystanie także po festiwalu, w dowolnym punkcie oferującym płatności zbliżeniowe, przez okres nawet do dwóch lat. Dla płacących zbliżeniowo z MasterCard przewidziane są w trakcie festiwalu liczne promocje, atrakcyjne zniżki, np. podczas tzw. „happy hours”, a także możliwość zdobycia festiwalowych gadżetów. Osoby korzystające z opaski płatniczej będą miały szansę wzięcia udziału w festiwalowej grze i zdobycia BEZCENNEJ NIESPODZIANKI MasterCard.

MasterCard tradycyjnie zadba także o dobry nastrój uczestników Open’era w MasterCard Lounge – specjalnej strefie rozrywki, gier i konkursów z nagrodami. Tu także wykorzystane zostaną ciekawe, innowacyjne technologie. Chętni będą mogli m.in. skorzystać z foto trampoliny, dzięki której nie tylko uwiecznią swoje emocje na niepowtarzalnym zdjęciu, ale także będą mogli podzielić się nimi za pośrednictwem Facebooka. Będzie można spróbować także swoich sił np. w grach zręcznościowych, próbując być tak szybkim, jak płatności zbliżeniowe, czy tworzyć świetlne obrazy dzięki specjalnej, interaktywnej ścianie kinetycznej.  Z kolei miłośnicy sportu będą mogli przetestować swoje umiejętności w trakcie rozgrywek nietypowej piłki nożnej, tzw. „contactless football”, ubrani w specjalne, nadmuchiwane kule, które nie pozwalają na kontakt fizyczny. Dla osób szukających chwili wytchnienia i relaksu na tarasie przygotowano strefę chill out, a od 21-szej każdego dnia o odpowiednią oprawę zabawy w MasterCard Lounge zadba występujący na żywo DJ.

źródło: MasterCard