Pakiet wsparcia goodie dla galerii handlowych

Platforma zakupowa goodie współpracuje z ponad 60 centrami handlowymi w całej Polsce. Słuchając głosu swoich partnerów handlowych i ich najemców, mierzących się obecnie z pełną wyzwań rzeczywistością związaną ze stanem epidemii oraz nowymi zasadami w zakresie organizacji zakupów, goodie przygotowało dla nich specjalny zestaw dodatkowych, darmowych narzędzi wspierających sprzedaż.

Jak wynika z badania „Zakupy 2020”, osoby korzystające z aplikacji goodie oceniają jej przydatność bardzo wysoko pod względem niemal wszystkich funkcjonalności, przy czym możliwość przystąpienia do programów lojalnościowych galerii handlowych oceniana jest jako przydatna przez 77% użytkowników goodie (badanie „Zakupy 2020” przeprowadzone na zlecenie Millennium Goodie przez PBS na reprezentatywnej próbie polskich internautów w styczniu br.). – Platforma goodie to miejsce, w którym spotykają się klienci i sprzedawcy, pełne korzyści dla każdej z tych stron. Na co dzień wspieramy naszych partnerów handlowych w docieraniu z ofertą do szerokich grup dotychczasowych i potencjalnych klientów, a w obecnej sytuacji wiemy, że to wsparcie staje się jeszcze cenniejsze. Cieszymy się, że możemy pomóc, proponując całkowicie bezpłatny pakiet narzędzi marketingowych, ułatwiających galeriom powrót do działania w nowej rzeczywistości – mówi Honorata Byczyńska, członek zarządu Millennium Goodie.

Partnerzy goodie będą mogli skorzystać z:

  • szerokiego pakietu komunikacyjnego do użytkowników aplikacji goodie, pozwalającego dotrzeć do grupy klientów określonej galerii handlowej z dobrze dobranym przekazem;
  • akcji prosprzedażowych mających na celu nagradzanie klientów centrum handlowego za dokonane w nim zakupy. Nagrodami w takich akcjach mogą być np. eKarty podarunkowe goodie, które umożliwiają wydawanie nagród bezkontaktowo.

Zespół goodie aktywnie kontaktuje się z partnerami, w celu najlepszego zaplanowania wykorzystania dostępnych narzędzi. Zachęcamy najemców z galerii współpracujących z goodie do przesyłania ofert promocyjnych na adres dop@goodie.pl, w celu prezentacji ich w aplikacji goodie. Również dla centrów handlowych, które nie nawiązały jeszcze stałej współpracy z goodie, została przygotowana specjalna propozycja wsparcia. Zainteresowanych prosimy o kontakt pod adresem paulina.zieminska@goodie.pl.

Aplikacja mobilna goodie i strona internetowa www.goodie.pl pomaga wygodnie zaplanować wizytę w centrum handlowym oraz nie przegapić żadnej promocji w ulubionym sklepie czy wydarzenia specjalnego na terenie galerii. W goodie można błyskawicznie założyć karty stałego klienta pond 60 galerii handlowych na terenie całej Polski i cieszyć się dodatkowymi rabatami już od pierwszej wizyty. Karta jest zakładana wyłącznie w formie elektronicznej i w każdym momencie dostępna w aplikacji. W goodie można też wygodnie przechowywać wcześniej założone karty lojalnościowe, po uprzednim ich zwirtualizowaniu. goodie to także sposób na obiad czy deser w atrakcyjnej cenie, dzięki możliwości zakładania kart lojalnościowych wielu lokali gastronomicznych funkcjonujących na terenie galerii czy systematycznie proponowanym użytkownikom goodie ofertom specjalnym. Regulamin platformy goodie jest dostępny na stronie www.goodie.pl/regulamin.

ŹRÓDŁOBank Millennium S.A.