PKO Bank Polski liderem rynku kont i kart kredytowych

  • Kolejny raz PKO Bank Polski zdystansował konkurencję osiągając po I półroczu 2018 roku największy wzrost liczby otwartych kont i wydanych kart kredytowych.

  • Na koniec czerwca klienci indywidualni mieli w PKO Banku Polskim ponad 870 tys. kart kredytowych, o ponad 40 tys. więcej niż rok wcześniej.

  • W tym samym czasie liczba kont osobistych wzrosła o ponad 280 tys. – do 7,2 mln.

Najnowsze raporty portalu PR News potwierdzają dominującą pozycję PKO Banku Polskiego na rynku kont osobistych i kart kredytowych. W ciągu roku liczba kont osobistych prowadzonych przez PKO zwiększyła się o ponad 280 tys. rachunków – do 7,2 mln. Po raz kolejny bank zdystansował konkurencję osiągając po I półroczu 2018 roku największą dynamikę wzrostu w kartach – w ciągu roku na rynku przybyło ponad 40 tys. kart kredytowych z logo PKO.

Na koniec czerwca PKO Bank Polski prowadził ponad 7,26 mln kont osobistych i wydał dla klientów indywidualnych ponad 870 tys. kart kredytowych. Konta osobiste banku cieszą się stale rosnącą popularnością m.in. dzięki konsekwentnym pracom nad rozwojem oferty. Marka PKO Banku Polskiego to synonim bezpiecznego, nowoczesnego bankowania i innowacyjnych usług finansowych. IKO jest najwyżej ocenianą bankową aplikacją mobilną zarówno w Polsce, jak i na świecie. W tym roku bank uruchomił internetowy kantor, który umożliwia wymianę walut on-line 24 godziny na dobę z wykorzystaniem bankowości elektronicznej. Klienci PKO Banku Polskiego korzystają też z możliwości karty multiwalutowej wydawanej do konta osobistego i zintegrowanej z kontami walutowymi, które umożliwiają korzystanie z kantoru.

– Korzystając z tej funkcji i mając możliwość zdalnego zakładania rachunków walutowych przez iPKO posiadacz konta w PKO może wymieniać waluty obce i rozliczać transakcje w nich prowadzone bez wychodzenia z domu. Klienci kupujący w zagranicznych sklepach internetowych szybko docenili to rozwiązanie. Podobnie, podróżujący za granicę. Po pierwszych ośmiu miesiącach tego roku obroty kantoru przekroczyły 1 mld zł – mówi Szymon Wałach, dyrektor Pionu Klienta Detalicznego w PKO Banku Polskim.

W połowie roku PKO Bank Polski uprościł ofertę kart kredytowych dla klientów indywidualnych, opierając jej trzon o dwa produkty – popularną Przejrzystą kartę kredytową i wyposażoną w pakiet dodatkowych usług, prestiżową kartę Mastercard Platinium. Jednocześnie zwiększyła się grupa klientów mogących korzystać z prestiżowych usług związanych z użytkowaniem platynowej karty kredytowej.

– Znacząco obniżyliśmy kwotę minimalnego dochodu wymaganą do uzyskania karty, która pozwalała na uzyskanie karty i roczną opłatę związaną z jej obsługą. Tym samym pakiet ubezpieczeń oraz usługi dodatkowe związane z platynową kartą kredytową są dostępne dla każdego, kto zechce skorzystać z tego prestiżowego produktu – dodaje Szymon Wałach.

Exit mobile version