PKO FAKTORING WSPIERA PRZEDSIĘBIORCÓW POSZKODOWANYCH W POWODZI

  • PKO Faktoring uruchomiło program wsparcia dla swoich klientów, którzy ucierpieli wskutek wrześniowej powodzi.
  • Poszkodowani przedsiębiorcy z obszaru objętego stanem klęski żywiołowej mogą zawnioskować
    o wydłużenie terminów płatności faktur za usługi faktoringowe.
  • Spółka chce pomóc firmom z południa Polski ustabilizować płynność finansową, by mogły kontynuować swoją działalność.

W trudnych chwilach solidarność i pomoc są szczególnie ważne. PKO Faktoring wspiera swoich klientów, którzy ucierpieli wskutek powodzi, jaka dotknęła południe Polski. Poszkodowani przedsiębiorcy z obszaru objętego stanem klęski żywiołowej mogą zawnioskować o wydłużenie terminów płatności faktur za usługi faktoringowe.

PKO Faktoring uruchomiło dla swoich klientów specjalny program wsparcia.

Aby z niego skorzystać, niezbędne jest:

  • posiadanie aktywnej umowy faktoringowej lub finansowania zawartej ze spółką,
  • posiadanie przez klienta adresu siedziby na obszarze objętym stanem klęski żywiołowej,
  • złożenie wniosku zawierającego oświadczenie o posiadaniu statusu przedsiębiorcy poszkodowanego przez powódź z września bieżącego roku.

Firmy, które ucierpiały wskutek żywiołu, mogą wystąpić o wydłużenie do 90 dni terminów płatności faktur kosztowych, wystawianych od 1 października do 31 grudnia bieżącego roku.

Nie pozostajemy obojętni wobec dramatycznych skutków ostatnich powodzi. Chcemy wesprzeć przedsiębiorców. Program ma na celu pomóc naszym klientom ustabilizować płynność finansową, by mogli kontynuować swoją działalność – mówi Piotr Mierzejewski, Prezes Zarządu PKO Faktoring.

Exit mobile version