-
„PKO Płacę później” – usługa z zakresu odroczonych płatności PKO Banku Polskiego zajęła pierwsze miejsce w kategorii Najciekawszy projekt płatniczy 2022, w plebiscycie Cashless Pay 2022.
-
Rozwiązanie z zakresu płatności odroczonych „PKO Płacę później” jest kolejnym krokiem w cyfrowym rozwoju oferty PKO Banku Polskiego.
-
Usługa została wprowadzona na rynek pod koniec listopada ubiegłego roku i jest stopniowo udostępniana klientom.
„PKO Płacę później” to własne rozwiązanie PKO Banku Polskiego – usługa z zakresu płatności odroczonych. Choć zostało wprowadzone na rynek pod koniec ubiegłego roku, już jest doceniane. Usługa zwyciężyła w kategorii Najciekawszy projekt płatniczy 2022 w plebiscycie Cashless Pay 2022.
– PKO Bank Polski słucha swoich klientów i jako lider innowacji dostarcza im nowoczesne, bezpieczne i wygodne rozwiązania, jednocześnie wyznaczając standardy rynkowe. Odpowiadając na rosnące zainteresowanie zakupami w formule „kup teraz, zapłać później” jako pierwszy bank w Polsce stworzyliśmy w niecały rok usługę tego typu. „PKO Płacę później” umożliwia zakupy w ramach określonego limitu i spłacenie ich w ciągu 30 dni. Dziękujemy wszystkim, którzy już docenili nasze rozwiązanie z zakresu płatności odroczonych i oddali głos na „PKO Płacę później”
– mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
