mBank przygotował dla użytkowników swojej aplikacji mobilnej finansowe podsumowanie roku. Klienci dowiedzą się z niego m.in. na co wydają najwięcej, ile razy w ciągu roku logowali się do aplikacji, ile transakcji zlecili, czym płacą najchętniej, w którym miesiącu ich wydatki były najwyższe i czy kończą rok na plusie czy pod „kreską”. W ciągu zaledwie 6 dni zestawienie obejrzało już pół miliona klientów. To podsumowanie roku, które naprawdę się przydaje!
Początek nowego roku to idealny moment na refleksję nad swoimi finansami. Liczmy, że dzięki podsumowaniu roku pomożemy klientom w lepszym zrozumieniu przepływu pieniędzy na ich rachunkach, co wyjdzie im na “finansowe” zdrowie. Bo o nie najłatwiej jest zadbać, gdy dokładnie wiemy na co i ile wydajemy. Przygotowanie takiego podsumowania samodzielnie wymagałoby wielu godzin pracy, w mBanku nasza technologia robi to za klienta.
Łukasz Wiktor, dyrektor departamentu omnichannel w mBanku, odpowiedzialny m.in. za menedżera finansów.