W internecie rozpoczęła się kampania marketingowa ING Banku Śląskiego, promująca pożyczkę gotówkową. Bank zachęca klientów posiadających kilka zobowiązań kredytowych w różnych bankach do połączenia ich w jedną ratę i uporządkowania w ten sposób swoich finansów.
ING Bank Śląski proponuje zastąpienie kilku pożyczek lub innych zobowiązań kredytowych jedną ratą, którą klient może spłacać na własnych zasadach: raz mniej, raz więcej. W sytuacji, gdy posiada nadwyżki finansowe, może spłacić więcej niż wysokość raty ustalona w umowie, a harmonogram spłaty zostanie automatycznie zaktualizowany. Ponadto, ING nie pobierze prowizji za udzielenie pożyczki, jeśli co najmniej jej połowa (minimum 4 000 zł) zostanie przeznaczona na połączenie zobowiązań kredytowych z innych banków. Kampanię wspiera akcja promocyjna, dzięki której klient może dodatkowo otrzymać zwrot pierwszej raty (maksymalnie 200 zł).
W rolę bohatera kampanii wciela się popularny aktor Adam Woronowicz, znany z poprzednich akcji promujących pożyczkę gotówkową w ING. Zachęca on do połączenia wielu rat kredytowych w jedną i uporządkowania swoich finansów przy pomocy hasła kampanii: „Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem”. ING Bank Śląski kontynuuje w ten sposób linię komunikacyjną rozpoczętą w zeszłorocznej kampanii.
Strategia komunikacji w internecie opiera się na szerokiej obecności na portalach horyzontalnych oraz w wybranych sieciach reklamowych. Uzupełnieniem i wzmocnieniem kampanii są działania w kanale mobile, a także kontekstowa obecność w wybranych serwisach e-commerce oraz content marketingowych.
Tytuł kampanii: „Połącz raty i zyskaj”
Start kampanii: 3 października 2016 r.
Narzędzia:
- Internet
- portale horyzontalne: onet.pl, wp.pl, interia.pl oraz o2.pl,
- stała obecność w wybranych, tematycznych sieciach reklamowych oraz systemach pocztowych największych portali.