- Klienci PKO Banku Polskiego przeprowadzili już 25 mln rozmów z bankową sztuczną inteligencją.
- Wszystkie konwersacje z voicebotami trwały łącznie ponad 341 tys. godzin.
- Asystent głosowy w aplikacji mobilnej IKO ma już ponad 1,2 mln użytkowników, którzy rozmawiali z nim już ponad 3,7 mln razy.
9 mln klientów PKO Banku Polskiego rozmawiało z bankowymi voicebotami już ponad 25 mln razy. Wszystkie te rozmowy, na bankowych infoliniach i z Asystentem głosowym IKO, trwały ponad 341 tys. godzin. Jednocześnie Asystent głosowy IKO ma już ponad 1,2 mln użytkowników, którzy rozmawiali z nim ponad 3,7 mln razy.
– W PKO Banku Polskim masowo wykorzystujemy sztuczną inteligencję do kontaktów z klientami. A imponująca liczba 25 mln rozmów z naszymi voicebotami pokazuje, że klienci przywykli już do tej formy komunikacji i chętnie z niej korzystają. Nasze boty są zaawansowanymi rozwiązaniami, które pozwalają ludziom na swobodną komunikację w języku naturalnym, czyli tak, jak rozmawiają ze znajomymi i rodziną. To technologia, która jest i będzie ważnym elementem rozwoju banku w najbliższych latach. Ciągle doskonalimy istniejące boty i pracujemy nad kolejnymi – opisuje Dawid Kin, dyrektor Biura Rozwoju Sztucznej Inteligencji w PKO Banku Polskim.