ING rozpoczął kampanię promującą kredyt hipoteczny, w której namawia osoby rozważające kupno mieszkania do podjęcia działania jeszcze we wrześniu. W tym czasie bank oferuje kredyt hipoteczny w specjalnej powakacyjnej ofercie, w ramach której klienci mogą obniżyć koszty raty nawet o 10%.
– Wrzesień to czas, kiedy wracamy z wakacji do realizacji swoich planów życiowych – w tym mieszkaniowych. Dlatego chcemy przekonać osoby zastanawiające się nad kuponem mieszkania do działania. Z myślą o nich przygotowaliśmy specjalną ofertę w dwóch wariantach cenowych – dla osób, które chcą płacić mniejszą miesięczną ratę oraz dla tych, którym zależy na niskich kosztach początkowych. W wariancie „Lekka rata” klienci mogą oszczędzić nawet 10% na racie w porównaniu do naszej standardowej oferty – powiedziała Katarzyna Stawecka, Dyrektor Banku odpowiedzialna za kredyty w ING Banku Śląskim.
Warianty cenowe oferty „Powakacyjna Wyprzedaż”:
- wariant „Lekka rata”
– 1,99% prowizja
– marża: 1,55 p.p. niezależna od LTV oraz kwoty kredytu
- wariant „Łatwy start”
– 0% prowizji
– marża: 1,85 p.p. niezależna od LTV oraz kwoty kredytu
Oferta kredytu hipotecznego „Powakacyjna sprzedaż” obejmuje kredyty hipoteczne o wartości od 100 000 zł do 1 500 000 zł i jest dostępna do 11 października 2017 roku. Klienci mogą wnioskować o kredyt hipoteczny zdalnie bez wychodzenia z domu lub podczas wizyty w oddziale.
Regulamin oferty „Powakacyjna wyprzedaż” jest dostępny na stronie banku.
Tytuł kampanii: Najlepszy moment na zakup mieszkania – z ofertą specjalną od ING
Czas trwania: od 4 września do 11 października 2017 r.
Narzedzia: internet: kampanie display, mailing oraz social media
Kreacja: GoldenSubmarine
Zakup mediów: Mullen Lowe Media Hub