Pożyczka gotówkowa bez prowizji w PKO Banku Polskim

  • „Małe decyzje to czasem wielkie życiowe zmiany” – pod takim hasłem PKO Bank Polski startuje z nową ofertą pożyczki gotówkowej.

  • RRSO 5,11 proc. przy spłacie rozłożonej nawet na 12 rat, przy maksymalnej kwocie pożyczki 120 tys. zł.

  • Ofercie towarzyszy kampania marketingowa w platformie komunikacji „Kluczowe decyzje”, która potrwa do 26 maja br. 

Od 1 kwietnia pod hasłem „MAŁE DECYZJE TO CZASEM WIELKIE ŻYCIOWE ZMIANY” PKO Bank Polski uruchomił nową ofertę pożyczki gotówkowej. Towarzyszy jej kampania marketingowa, która potrwa do 26 maja br. To nowa edycja kampanii produktu przygotowana w platformie komunikacji banku „Kluczowe decyzje”.

Nowa oferta skierowana jest do osób, które dotychczas nie miały pożyczki lub kredytu gotówkowego w PKO Banku Polskim. Bank takim klientom oferuje pożyczkę z RRSO 5,11 proc. przy spłacie rozłożonej nawet na 12 rat.

– Dla klientów, zarówno tych którzy chcą wreszcie zrealizować plany, na które dotąd brakowało środków, jak i tych których budżet nie wytrzymuje niespodziewanych wydatków, oprócz atrakcyjnych warunków cenowych szczególnie istotna jest możliwość dostępu do środków finansowych dzięki szybkiej decyzji przy niezbędnym minimum formalności. Obie te potrzeby zaspokajamy poprzez ofertę pożyczki bez prowizji i z RRSO 5,11 proc. wraz z ekspresową wypłatą środków- mówi Agnieszka Bąba z Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych.

Oferta dotyczy pożyczek na kwotę od  1000 zł do 120 tys. zł, zarówno w placówkach banku, jak i online za pośrednictwem iPKO oraz do 50 tys. zł w  aplikacji mobilnej IKO. Otrzymanie pożyczki nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi wymogami jak posiadanie konta w PKO Banku Polskim, zapewnienie wpływów na konto czy zakup innych produktów. Klienci mogą otrzymać pożyczkę już w dniu podpisania umowy, a wnioskując przez aplikację IKO nawet w 30 sekund od zatwierdzenia umowy.

Ofercie towarzyszy kampania reklamowa, która potrwa do 26 maja br. Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie oraz ekspozycja materiałów BTL (plakaty, ulotki, witryny w oddziałach).

Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych i internetowych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Reżyserem spotów jest Tomasz Goldbaum-Wlaziński, producentem wykonawczym – Tyrka Studio, postprodukcją zajął się Lunapark oraz Juice. Działania online przygotowała agencja Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

Szczegółowe informacje na temat produktu, w tym Taryfa Prowizji i Opłat bankowych, są dostępne w placówkach PKO Banku Polskiego i na stronie www.pkobp.pl.

ŹRÓDŁOPKO Bank Polski