Pożyczka gotówkowa od Banku Pekao w nowym serwisie Pekao24, nowej aplikacji PeoPay i… przez telefon

Bank Pekao S.A. wprowadził nowe zdalne możliwości otrzymania indywidualnie dopasowanej pożyczki gotówkowej, zarówno w nowym serwisie online Pekao24, mobilnym PeoPay, jak i podczas rozmowy telefonicznej z doradcą – bez konieczności wizyty w banku. Pekao, w dobie koronawirusa, jeszcze bardziej koncentruje się na dostarczaniu klientom nowoczesnych produktów i usług, z których skorzystać można w wygodny sposób, w dowolnym czasie i bez wychodzenia z domu.

Klienci Pekao od dawna mogą pożyczać pieniądze zdalnie, korzystając z Klik Gotówki dostępnej w serwisie internetowym Pekao24 oraz aplikacji mobilnej PeoPay. W ostatnich dniach bank udostępnił nowe serwisy Pekao24 i PeoPay, które można teraz aktywować zdalnie, a znalazły się w nich nowe funkcjonalności Klik Gotówki. Klienci mają teraz więcej możliwości dopasowania oferty pożyczki do swoich potrzeb. Mogą np. skorzystać z ubezpieczenia PZU czy opcji spłaty pierwszej raty dopiero w trzecim miesiącu po wypłacie pożyczki.

To proces omnikanałowy, co oznacza, że klient może rozpocząć wnioskowanie o pożyczkę w np. w serwisie Pekao24, a dokończyć w drugim – np. w aplikacji PeoPay czy w placówce banku i odwrotnie. Gotówka będzie dostępna na rachunku klienta w ciągu 30 sekund od zatwierdzenia dokumentów kredytowych.

Pekao rozszerza dodatkowo gamę dostępnych możliwości, uruchamiając nowy proces sprzedaży pożyczki przez telefon. Dzięki temu klienci banku uzyskają zdalnie wstępną decyzję kredytową, ale także mogą zawrzeć umowę i uruchomić pożyczkę na swój rachunek bez konieczności wizyty w placówce.

– Chcemy zapewnić klientom pełną swobodę wyboru sposobu, w jaki mogą skorzystać z naszej oferty. Klient może to zrobić w placówce, ale także w naszych serwisach Pekao24 i PeoPay czy przez telefon – w dowolnym czasie i miejscu, przy zachowaniu maksymalnego bezpieczeństwa. To szczególnie ważne w dobie koronawirusa. Każdy może zdecydować, czy chce skorzystać z nowoczesnej bankowości internetowej czy z bardziej tradycyjnej formy komunikacji czyli rozmowy telefonicznej, która teraz daje nowe możliwości zdalnego wnioskowania o pożyczkę – mówi Wojciech Werochowski, dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych Klienta Indywidualnego w Banku Pekao S.A.

– W odpowiedzi na sytuację ograniczonego dostępu do placówek, Bank Pekao przygotował unikalne rozwiązanie pozwalające klientom indywidualnym podpisywać dokumenty za pośrednictwem Pekao24. Doradca nie musi już zapraszać klienta do oddziału. Wystarczy, że uzgodni warunki przez telefon i przekaże umowę do podpisu w bankowości internetowej. To bardzo zwiększa wygodę klientów. Pierwszym produktem, który może być oferowany w ten sposób, jest pożyczka gotówkowa – dodaje Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

ŹRÓDŁOBank Pekao S.A.