„Pożyczka na chwile warte historii” – nowa kampania reklamowa PKO Banku Polskiego

  • 20 czerwca wystartowała kampania pożyczki gotówkowej PKO Banku Polskiego pod hasłem „Pożyczka na chwile warte historii”.
  • Spoty w telewizji, radiu i internecie promują pożyczkę gotówkową, o którą można w prosty sposób wnioskować zdalnie za pośrednictwem serwisu transakcyjnego lub aplikacji mobilnej.
  • Kampanii towarzyszy promocja – osoby wnioskujące o swoją pierwszą pożyczkę w PKO Banku Polskim skorzystają z atrakcyjnych warunków cenowych i nie zapłacą prowizji za jej udzielenie.

Hasło kampanii „Pożyczka na chwile warte historii” pokazuje, że pieniądze na realizację swoich pasji można w prosty i szybki sposób otrzymać zdalnie w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym składając wniosek samodzielnie lub z pomocą pracownika oddziału. Kampanii towarzyszy specjalna promocja dla tych, którzy nie korzystali dotąd z pożyczki w PKO Banku Polskim.

Wniosek o promowaną w kampanii pożyczkę gotówkową można złożyć całkowicie zdalnie przez aplikację mobilną IKO lub serwis transakcyjny iPKO, a pieniądze na koncie klient otrzyma nawet w jeden dzień i nie zapłaci prowizji. Możliwe jest wnioskowanie nawet o 200 tys. zł i rozłożenie spłaty na 24 miesiące. Oferta jest dostępna dla tych, którzy nie korzystali dotąd z pożyczki gotówkowej w PKO Banku Polskim. Wniosek o pożyczkę można złożyć również z pomocą doradcy w oddziale lub podczas wideorozmowy, do której wystarczy komputer lub telefon z przeglądarką internetową. Więcej szczegółów znajduje się na stronie: https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/pozyczki/szybka-pozyczka-gotowkowa/
Działania reklamowe potrwają do 17 lipca i obejmują telewizję, internet oraz radio.
ŹRÓDŁOPKO Bank Polski