Push bezpieczeństwa w aplikacji mobilnej Nest Banku

Klienci Nest! mogą już weryfikować pracowników banku za pomocą aplikacji mobilnej. Rozwiązanie ma zwiększyć poczucie bezpieczeństwa klientów oraz ograniczyć próby wyłudzeń i oszustw.

PUSH Bezpieczeństwa – jak to działa? 
Push Bezpieczeństwa umożliwia klientom Nest Banku błyskawiczną weryfikację dzwoniącego pracownika banku. Na prośbę klienta, podczas rozmowy telefonicznej, pracownik Nest! może wysłać powiadomienie PUSH w aplikacji mobilnej Nest Banku i potwierdzić tym samym swoją tożsamość.
Działa to w obie strony. Konsultant również może skorzystać z tej funkcji i podczas rozmowy wysłać klientowi powiadomienie PUSH, aby zweryfikować jego tożsamość. Dzięki temu, klient ma możliwość potwierdzenia swoich danych bez ujawniania ich przez telefon.  Mobilna weryfikacja w aplikacji jest szybka, wygodna, bezpieczniejsza i bardziej efektywna – zarówno dla klientów, jak i konsultantów. Ogranicza potencjalne zagrożenia i zwiększa bezpieczeństwa podczas rozmowy.
Weryfikacja pracownika Nest! krok po kroku
mockup_mobilna_autoryzcja_nawprost.png
  • Podczas rozmowy z pracownikiem Nest! należy poprosić o weryfikację jego tożsamości.
  • Po chwili w aplikacji mobilnej pojawi się powiadomienie z danymi pracownika.
  • Jeśli dane są zgodne (takie, jakie podał pracownik), należy potwierdzić je w aplikacji, a następnie kontynuować rozmowę.
  • Jeśli pracownik odmówi weryfikacji lub dane będą niepoprawne, trzeba natychmiast się rozłączyć i bezzwłocznie zgłosić sprawę na infolinii Nest Banku.
Nest Bank stawia na innowacje i bezpieczeństwo klientów. Wprowadzenie powiadomień PUSH jako dodatkowej warstwy weryfikacji to kolejny krok w kierunku zapewnienia najwyższego poziomu ochrony danych, zwłaszcza w obliczu coraz częstszych ataków phishingowych (prób wyłudzenia poufnych informacji). Dzięki temu rozwiązaniu, zarówno klienci, jak i konsultanci infolinii mogą mieć pewność, że rozmawiają z autoryzowanymi osobami.
ŹRÓDŁONest Bank