Klienci PKO Banku Polskiego, którzy korzystają z usług Biura Maklerskiego, na początku lipca będą mieli dostęp do rachunków w serwisie transakcyjnym iPKO. Zyskają podgląd instrumentów oraz możliwość składania zleceń. To kolejne usługi z oferty Grupy PKO Banku Polskiego, którymi klienci będą mogli wygodnie zarządzać w serwisie banku.
Udostępniamy kolejne usługi dla naszych klientów w serwisie iPKO. Dzięki temu wygodnie i bez dodatkowego logowania mogą zarządzać swoimi finansami z jednego miejsca. Kolejnym krokiem będzie wdrożenie dostępu do usług maklerskich w aplikacji mobilnej IKO – mówi Łukasz Kuc, dyrektor Biura Kanałów Cyfrowych.
Dzięki udostępnieniu rachunków maklerskich w iPKO nasi klienci mają wybór – zyskują podgląd swoich aktywów i mogą szybko złożyć zlecenie w iPKO lub jednym kliknięciem mogą przejść do nowego serwisu PKO supermakler, w którym skorzystają z dodatkowych narzędzi dla inwestorów – mówi Grzegorz Zawada, dyrektor Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego.