- Akcja PKO ONKOmiesiąc jest organizowana we wszystkich oddziałach PKO Banku Polskiego, potrwa do 31 października.
- Jej głównym celem jest uświadamianie roli profilaktyki w zapobieganiu raka piersi.
- W październiku wybrane oddziały banku będą zapraszać na bezpłatne badania mammografii w Krakowie, Słupsku, Warszawie i Wrocławiu.
- PKO Ubezpieczenia i Fundacja PKO Banku Polskiego we wspólnej akcji, udzielą finansowego wsparcia wybranej placówce medycznej, która działa w obszarze onkologii.
Akcja PKO ONKOmiesiąc jest organizowana we wszystkich oddziałach PKO Banku Polskiego pod hasłem Tak dla Profilaktyki i potrwa do 31 października. Jej celem jest uświadamianie roli profilaktyki w zapobieganiu raka piersi, a także zachęcanie klientów banku do rozmowy o ochronie ubezpieczeniowej na wypadek zachorowania na nowotwór. W październiku wybrane oddziały banku będą zapraszać na bezpłatnie badanie mammografii w Krakowie, Słupsku, Warszawie i Wrocławiu. Dodatkowo, PKO Ubezpieczenia i Fundacja PKO Banku Polskiego we wspólnej akcji, udzielą finansowego wsparcia wybranej placówce medycznej, która działa w obszarze onkologii.
– Już po raz kolejny, w październiku prowadzimy akcję PKO ONKOmiesiąc we wszystkich oddziałach PKO Banku Polskiego. Mamy nadzieję, że podobnie jak w ubiegłym roku, klientki banku chętnie porozmawiają o ochronie ubezpieczeniowej na wypadek zachorowania na raka. Statystyki pokazują, że rocznie diagnozuje się chorobę nowotworową u ok. 170 tys. Polaków – tym bardziej widzimy potrzebę aktywnego uczestnictwa w uświadamianiu znaczenia badań kontrolnych czy zdrowego stylu życia. Stwarzamy więc możliwość wykonania bezpłatnych badań mammograficznych. Klientki banku będą mogły zrealizować to badanie nie tylko w Warszawie, ale także w trzech dodatkowych miastach Polski – Krakowie, Słupsku i Wrocławiu – mówi Renata Augustynowicz-Sobota, Dyrektor Wsparcia Regionalnego, PKO Ubezpieczenia.
– PKO ONKOmiesiąc to dobry moment, aby zwrócić uwagę klientów, że mogą dodatkowo zabezpieczyć się na wypadek zachorowania. Temu służy właśnie OnkoPlan – nasze ubezpieczenie onkologiczne. Co ważne, efektem sprzedaży tego ubezpieczenia w październiku, będzie wsparcie finansowe wybranej organizacji, działającej na rzecz pacjentów dotkniętych chorobą . Z każdej sprzedanej polisy przeznaczamy cegiełkę finansową, która zasili budżet wybranej organizacji. W naszej akcji połączyliśmy siły z Fundacją PKO Banku Polskiego, która podwoi nasze środki. Dzięki temu na ten szczytny cel, będziemy mogli razem przeznaczyć jeszcze więcej – mówi Ewa Kapacka, Dyrektor Marketingu i PR, PKO Ubezpieczenia.
