W poznańskim Samsung Service Plaza firma wprowadziła Cellomat, czyli urządzenie, za pośrednictwem którego można oddać zepsuty telefon do naprawy w dowolnym momencie. To duże ułatwienie dla klientów, którzy nie mogą skorzystać z serwisu w godzinach jego pracy.
- Polska pierwszym krajem w Europie, gdzie Samsung uruchomił Cellomat
- Maszyna, która wyglądem przypomina bankomat, pozwala nie tylko oddać smartfon do naprawy, ale także zakupić wybrane akcesoria
- Z urządzenia można skorzystać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu
- Cellomat wprowadza nowy standard obsługi klientów w ramach opieki serwisowej
Cellomat jest maszyną, która z zewnątrz przypomina bankomat. Oddanie telefonu do naprawy odbywa się w kilku prostych krokach, za pośrednictwem ekranu dotykowego. Wystarczy podać swoje dane, opisać usterkę (tekstowo lub głosowo), a następnie umieścić uszkodzony produkt w specjalnym podajniku. Następnie automat wykonuje zdjęcia, aby udokumentować stan, w jakim urządzenie zostało przekazane do naprawy. Fotografie te zostają wyświetlone na ekranie, aby klient mógł potwierdzić ich autentyczność. Taka procedura pozwala wyeliminować ewentualne nieporozumienia dotyczące stanu telefonu przed naprawą i po niej.
Cellomat: po raz pierwszy w Europie
Poznański Cellomat w Samsung Service Plaza to pierwsze i na razie jedyne takie rozwiązanie w Europie. Usługa została wprowadzona, aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów, którzy nie mogą skorzystać z serwisu w godzinach jego pracy. Cellomat przyjmie do naprawy zepsuty telefon o dowolnej porze.
To unikatowe na skalę europejską narzędzie rozwiązuje także problem telefonu zastępczego. Jeśli smartfon uległ uszkodzeniu w niedzielny wieczór, oddając go do naprawy za pośrednictwem Cellomatu od razu można wypożyczyć smartfon na czas naprawy. W takiej sytuacji automat pobierze z karty płatniczej depozyt za urządzenie zastępcze, który zostanie zwrócony podczas odbioru naprawionego telefonu.
Jedną z dodatkowych funkcji Cellomatu jest możliwość zakupienia wybranych akcesoriów do urządzeń mobilnych – każdego dnia i o dowolnej porze.
Wyznaczmy nowe standardy obsługi klientów
„Stale rozwijamy nasze usługi i wsparcie, aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że zwłaszcza w odniesieniu do smartfonów, czas naprawy jest kluczowy. Cellomat to innowacyjne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo i wygodę. Ta usługa, którą na razie uruchomiliśmy w naszym poznańskim centrum serwisowym, w przyszłości ma szansę trafić do innych punktów w Polsce i Europie” – komentuje Marcin Gontarski, Service Operations Manager odpowiedzialny m.in za tę grupę produktów w firmie Samsung Electronics Polska.