Samsung Polska: jako pierwsi w Europie wprowadzamy Cellomat

W poznańskim Samsung Service Plaza firma wprowadziła Cellomat, czyli urządzenie, za pośrednictwem którego można oddać zepsuty telefon do naprawy w dowolnym momencie. To duże ułatwienie dla klientów, którzy nie mogą skorzystać z serwisu w godzinach jego pracy.

  • Polska pierwszym krajem w Europie, gdzie Samsung uruchomił Cellomat
  • Maszyna, która wyglądem przypomina bankomat, pozwala nie tylko oddać smartfon do naprawy, ale także zakupić wybrane akcesoria
  • Z urządzenia można skorzystać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu
  • Cellomat wprowadza nowy standard obsługi klientów w ramach opieki serwisowej

Cellomat jest maszyną, która z zewnątrz przypomina bankomat. Oddanie telefonu do naprawy odbywa się w kilku prostych krokach, za pośrednictwem ekranu dotykowego. Wystarczy podać swoje dane, opisać usterkę (tekstowo lub głosowo), a następnie umieścić uszkodzony produkt w specjalnym podajniku. Następnie automat wykonuje zdjęcia, aby udokumentować stan, w jakim urządzenie zostało przekazane do naprawy. Fotografie te zostają wyświetlone na ekranie, aby klient mógł potwierdzić ich autentyczność. Taka procedura pozwala wyeliminować ewentualne nieporozumienia dotyczące stanu telefonu przed naprawą i po niej.

Cellomat: po raz pierwszy w Europie

Poznański Cellomat w Samsung Service Plaza to pierwsze i na razie jedyne takie rozwiązanie w Europie. Usługa została wprowadzona, aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów, którzy nie mogą skorzystać z serwisu w godzinach jego pracy. Cellomat przyjmie do naprawy zepsuty telefon o dowolnej porze.

To unikatowe na skalę europejską narzędzie rozwiązuje także problem telefonu zastępczego. Jeśli smartfon uległ uszkodzeniu w niedzielny wieczór, oddając go do naprawy za pośrednictwem Cellomatu od razu można wypożyczyć smartfon na czas naprawy.  W takiej sytuacji automat pobierze z karty płatniczej depozyt za urządzenie zastępcze, który zostanie zwrócony podczas odbioru naprawionego telefonu.

Jedną z dodatkowych funkcji Cellomatu jest możliwość zakupienia wybranych akcesoriów do urządzeń mobilnych – każdego dnia i o dowolnej porze.

Wyznaczmy nowe standardy obsługi klientów

„Stale rozwijamy nasze usługi i wsparcie, aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że zwłaszcza w odniesieniu do smartfonów, czas naprawy jest kluczowy. Cellomat to innowacyjne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo i wygodę. Ta usługa, którą na razie uruchomiliśmy w naszym poznańskim centrum serwisowym, w przyszłości ma szansę trafić do innych punktów w Polsce i Europie” – komentuje Marcin Gontarski, Service Operations Manager odpowiedzialny m.in za tę grupę produktów w firmie Samsung Electronics Polska.

serwis

ŹRÓDŁOSamsung