Santander Consumer Bank poznasz po Justynie Kowalczyk

  • Od września na 320 oddziałach i placówkach partnerskich Santander Consumer Banku, jego stronie internetowej, profilach społecznościowych, bankowości online i punktach obsługi działających m.in. w sklepach Media Markt, Saturn i Castorama można zobaczyć nowe logo: czerwony napis na białym tle. Klient szukający oddziału Santander Consumer Banku pozna go też po wizerunku Justyny Kowalczyk, ambasadorki marki.

  • Nowa identyfikacja jest prosta i łatwo wpada w oko. Wprowadzając tę zmianę bank tworzy wyrazisty i łatwo identyfikowalny wizerunek, odróżniający go od innych instytucji finansowych, w tym Santander Bank Polska (do września: Bank Zachodni WBK).

  • Bank zmienił logo, ale nie zasady. Pojawienie się nowej identyfikacji nie wpływa na ofertę banku ani jakiekolwiek warunki współpracy z klientami czy partnerami biznesowymi. Nie zmieniają się lokalizacje czy adresy oddziałów. Kanały dostępu – tak online, jak i telefoniczne, również pozostają bez zmian.

  • Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska (do września: Bank Zachodni WBK) działają jako niezależne banki. Należą do Grupy Santander – jednej z  najsilniejszych instytucji finansowych w Europie, obecnej na wielu światowych rynkach.

 Nowe, białe logo z czerwonym napisem, ma bardziej niż dotychczas wyeksponowaną część “Consumer Bank” – która definiuje strategię. Pod nowym szyldem Santander Consumer Bank, tak jak dotychczas, będzie koncentrować się na obszarze kredytów konsumenckich. Oferuje klientom szeroki zakres rozwiązań finansowych, obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty na nowe i używane samochody, kredyty na zakup towarów i usług czyli popularne raty, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są online oraz poprzez sieć oddziałów, salony i komisy samochodowe, sklepy i punkty usługowe.

Na przestrzeni ostatnich lat umocniliśmy się na pozycji lidera rynku kredytów konsumenckich w Polsce. Każdego roku z naszych usług korzysta 2 miliony Polaków, przy czym wielu z nich regularnie do nas powraca wystawiając w ten sposób wysoką ocenę poziomowi naszych usług. Jednocześnie jesteśmy dumni z faktu, że każdego roku ponad 500 tysięcy klientów po raz pierwszy sięga po nasze produkty w różnych kanałach sprzedaży  – podkreśla Przemysław Kończal, Prezes Zarządu Santander Consumer Banku.

Oceny te znajdują odzwierciedlenie w niezależnych rankingach produktowych oraz certyfikatach poświadczających wysoki poziom obsługi, takich jak przyznany po raz siódmy tytuł Banku Przyjaznego Klientowi oraz w wysokim poziomie wskaźnika NPS.

Ofertę dostępnych w banku rozwiązań można sprawdzić w oddziałach, gdzie każdy klient może spokojnie porozmawiać z pracownikiem o swoich finansowych potrzebach i możliwościach. Odpowiedni wniosek można złożyć online przez stronę internetową www.santanderconsumer.pl i za pośrednictwem infolinii pod numerem 195 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora). Kredyty na zakup towarów i usług są dostępne bezpośrednio w ponad 30 tysiącach sklepów i marketów. Kredyty samochodowe dystrybuuje z kolei ponad tysiąc salonów i komisów w całej Polsce.

W ciągu ostatnich 12 lat Grupa Santander stała się ważnym uczestnikiem polskiego sektora bankowego. Marka Santander pojawiła się na naszym rynku w 2006 roku wraz z rozpoczęciem działalności przez Santander Consumer Bank.

Zmianie identyfikacji wizualnej Santander Consumer Banku towarzyszy kampania informacyjna, skierowana do klientów i partnerów instytucji. Więcej informacji znaleźć można na www.santanderconsumer.pl/zmieniamylogo.

Exit mobile version