Starsze pokolenie ma wiele obaw związanych z korzystaniem z usług bankowych. Aby zmienić swoje nastawienie, warto wiedzieć, czym kierować się przy ich wyborze.
Jeśli decydujemy się na zakup produktu bankowego, w pierwszej kolejności musimy sprawdzić koszty związane z korzystaniem z danej usługi. „Doradca bankowy ma obowiązek poinformować nas o tzw. gwiazdkach i przypisach, które mogą zawierać niechciane przez nas zapisy, np. o dopłatach do produktów” – mówi serwisowi infoWire.pl Maciej Pieczkowski, dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych Banku BPH.
Seniorzy powinni zwrócić szczególną uwagę na kwestię bezpieczeństwa. Ważne jest, aby pytali, w jaki sposób przechowywać dane bankowe, np. numer rachunku czy PIN. Osoby starsze muszą mieć wiedzę na temat bezpiecznego posługiwania się zakupionymi produktami.
Istotnym elementem są także dodatkowe korzyści, które można uzyskać przy zakupie usługi bankowej. Różnią się one w zależności od banku. Dlatego „przed wybraniem oferty warto porównać produkty, a następnie zdecydować się na ten, który będzie najbardziej dopasowany do naszych potrzeb” – podkreśla ekspert.
źródło: InfoWire