Specjalne oferty wybranych sklepów internetowych obsługiwanych przez PayU w zamian za płatność kartą Visa

Kolejne zniżki dla kupujących w sieci.    

W crossowej kampanii promocyjnej obsługiwanej przez lidera płatności internetowych Pay U przygotowanej przez Visa, home.pl, Mall.pl, Pyszne.pl i Showroom.pl czeka szereg bonusów.

Dla obsługiwanych przez Pay U detalistów, którzy online dokonywać będą płatności kartami Visa przygotowane zostały specjalne oferty w ramach kampanii zachęcającej do płacenia kartą za zakupy dokonywane w internecie. Akcja przypominać ma, że płacić online można nie tylko kartą kredytową, ale również kartą debetową wydaną do rachunku bankowego.

Jak mówi Sylwia Bilska, członek Zarządu PayU S. A.: „Cel kampanii (..) jest zbieżny z misją, którą staramy się realizować jako dostawca płatności online, oferując użytkownikom szybkie, proste i wygodne usługi, takie jak płatności jednym kliknięciem, czy też płatności cykliczne. Jesteśmy przekonani, że atrakcyjne oferty, z których można skorzystać dzięki płatności kartą Visa i PayU, przekonają internautów do korzystania z tej metody płatności.”

Co czeka na internetowych kupujących? Home.pl oferuje użytkownikom możliwość zamówienia usług ClickShop Premium lub homebiuro Premium i korzystanie z jednej z nich przez okres 12 miesięcy w cenie 1 grosza. Z kolei klienci, którzy dokonają zakupów za min. 300 zł w internetowej galerii handlowej Mall.pl lub na platformie skupiającej niezależne marki i projektantów mody Showroom.pl otrzymają kupon rabatowy w wysokości 100 zł na kolejne zakupy. W serwisie Pyszne.pl, za pośrednictwem którego można zamawiać jedzenie z ponad 4 tys. restauracji, każda płatność kartą Visa za min. 30 zł nagrodzona zostanie kuponem na kolejne zamówienie o wartości 25 zł.

Promocji towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, która obejmuje emisję 15-sekundowego spotu w takich stacjach telewizyjnych jak: Discovery Channel, MTV, Polsat, TVN Turbo, czy TVP. Spot wyświetlany jest również w internecie, m.in. w serwisach Gazeta.pl czy YouTube.com. O promocji aktywnie informują swoich klientów także sami detaliści.

źródło: PayU