Teraz Twój ruch – wybierz zdrowe nawyki i dołącz do akcji VeloBanku

Miłość można okazywać na wiele sposobów. Jednym z nich jest troska o zdrowie rodziny, przyjaciół, ale i swoje własne. Tej wiosny VeloBank znowu stał się LoveBankiem i uruchomił dla klientów oraz pracowników akcję promującą zdrowe nawyki. Komunikacja w sieci placówek i kanałach zdalnych, porady ekspertów o sposobach na aktywne spędzanie czasu, a także oferta Pakietu Medycznego na konkurencyjnych warunkach to tylko część działań zaplanowanych w ramach projektu.

VeloBank angażuje się w promocję zdrowego stylu życia. Klienci, którzy w najbliższym czasie odwiedzą oddział banku będą mogli na ekranach LCD zapoznać się z inspiracjami tras rowerowych i spacerowych przygotowanych przez Bartka Huzarskiego – zawodowego kolarza szosowego, który startowa m.in. w Tour de France. Trasy są dostępne również na stronie banku w zakładce VeloLove.

Ponadto, LoveBank przygotował pomysły na aktywne spędzanie czasu solo lub z rodziną albo przyjaciółmi. Cenne porady oraz informacje o kształtowaniu zdrowych nawyków będą pojawiać się na profilach społecznościowych VeloBanku. Warto być z nimi na bieżąco, ponieważ marka planuje też organizację konkursu, którego motywem przewodnim będzie troska o zdrowie.

Tej wiosny rozszerzamy nasze zaangażowanie związane z promocją troski o zdrowie. Jako LoveBank zapraszamy naszych klientów oraz pracowników do tego, by zadbali o formę i poświęcili więcej czasu na ruch. W kolejnych miesiącach systematycznie będziemy rozwijać motyw zdrowia w komunikacji, podkreślając jednocześnie, że nasza oferta to nie tylko konta, pożyczki czy lokaty. To też wszechstronny Pakiet Medyczny. Zależy nam na tym, by klienci i członkowie naszego zespołu odczuwali wsparcie LoveBanku nie tylko w kwestiach ściśle związanych z biznesem, stąd pomysł na rozszerzenie formuły „love” o tematykę prozdrowotną – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Zadbaj o zdrowie z Pakietem Medycznym

Troskę o samopoczucie i formę klientów VeloBank przekuł w ofertę Pakietu Medycznego dostępną na konkurencyjnych warunkach. Dostęp do lekarzy aż 25 specjalizacji w ponad 500 miastach w Polsce, konsultacje stacjonarnie i online oraz 2 warianty ubezpieczenia do wyboru to tylko kilka z jego atutów.

Z sukcesem pozycjonujemy się jako love brand, a rynek docenia nie tylko naszą ofertę produktową, ale i dodatkowe wsparcie, które oferujemy klientom. Włączająca kampania walentynkowa, nagrodzona międzynarodowym tytułem Diamond SABRE Award stanowiła punkt wyjścia do rozwinięcia koncepcji „love” w naszej komunikacji. Dziś idziemy o krok dalej, jako LoveBank postawimy większy nacisk na wellbeing, kwestie prozdrowotne oraz zachęcimy klientów, by z miłością podchodzili do kondycji fizycznej swojej oraz najbliższych. Aby nie poruszać się wyłącznie w sferze teorii, sami damy w tej kwestii dobry przykład. Od dziś do końca czerwca będziemy zachęcać naszych pracowników do udziału dwa razy w miesiącu w Morning Warm Up – treningach jogi z muzyką na żywo, które odbywają się w budynku w jakim znajduje się warszawska siedziba VeloBanku. Zachęcam do śledzenia naszych social mediów oraz komunikatów prasowych, to dopiero pierwszy etap akcji, a już niebawem zaproponujemy klientom jeszcze więcej okazji do zadbania o zdrowie – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

VeloBank promocję zdrowego stylu życia ma w swojej strategii od dłuższego czasu. W 2023 roku bank został sponsorem tytularnym VIA Dolny Śląsk, popularnego cyklu wyścigów kolarskich dla amatorów. Tylko w pierwszym sezonie mecenatu nad zawodami 1500 amatorów kolarstwa przejechało ponad 200 tys. km w trakcie 10 wyścigów wspieranych przez VeloBank. Po sukcesie sponsoringu nad VIA Dolny Śląsk, bank rozwinął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy i stworzył juniorską grupę VeloTalent Cycling Team.

Szczegóły Pakietu Medycznego VeloBanku znajdują się na stronie: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/ubezpieczenia/ubezpieczenie-pakiet-medyczny.html.

Nota prawna: VeloKorzyści to program lojalnościowy dostępny w aplikacji mobilnej VeloBanku. Aby przystąpić do programu musisz posiadać aktywny dostęp do bankowości mobilnej, zaakceptować regulamin VeloKorzyści i udzielić wymaganych zgód marketingowych. Program ma charakter edycyjny. Szczegóły programu dostępne są w Regulaminie danej edycji. Do Pakietu Medycznego możesz przystąpić bez programu VeloKorzyści w standardowej ofercie VeloBanku, ale możesz też obniżyć ten koszt przystępując do VeloKorzyści. Zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokość składki są wówczas uzależnione od wybranego wariantu ubezpieczenia i osiągniętego poziomu w VeloKorzyściach. Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia – w dokumencie znajdziesz szczegółowy zakres ochrony, ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności. Regulaminy programu VeloKorzyści i poszczególnych jego edycji, OWU oraz pozostałe dokumenty dostępne są w bankowości mobilnej i na www.velobank.pl

ŹRÓDŁOVeloBank