Triumph w mBanku: 25 tys. klientów bankowości korporacyjnej

Triumph, renomowany producent markowej bielizny, jest 25-tysięcznym klientem korporacyjnym mBanku. To potwierdzenie systematycznego rozwoju segmentu banku dla przedsiębiorstw.

mBank stale umacnia pozycję lidera bankowości korporacyjnej. Na koniec II kwartału 2019 r. miał 7,1 proc. udziału w rynku kredytów dla przedsiębiorstw. Wartość finansowania udzielonego największym firmom wzrosła w ciągu ostatniego roku o 15 proc. Z kolei udział mBanku w rynku depozytów przedsiębiorstw wynosi już  10,5  proc.

– Pozyskanie klienta nr 25 000 stanowi dla nas powód do dumy. Cieszymy się, że kolejne tak renomowane firmy, jak marka Triumph, obdarzają nas swoim zaufaniem, mówi Adam Pers, wiceprezes mBanku ds. bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej.

– Na szczeblu globalnym podjęliśmy współpracę z Commerzbankiem, zostaliśmy też klientem korporacyjnym mBanku. Grupa zdecydowała się na wdrożenie nowoczesnego narzędzia jakim jest „cash pooling”, które pozwoli efektywnie zarządzać zasobami finansowymi w obrębie grupy kapitałowej, mówi Sylwia Iwańska, Finance Director EAST w Triumph International Polska.

Podobnie jak bankowość detaliczna, również ta korporacyjna staje się coraz bardziej cyfrowa. W mBanku każdy klient otrzymuje dostęp do swoich rachunków poprzez internetowy system bankowości elektronicznej mBank CompanyNet. Zintegrowany rachunek bankowy umożliwia realizację wszystkich codziennych rozliczeń krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie dowolnej liczby rachunków bieżących w ramach jednej umowy. Jest on także dostępny w kanale mobilnym, w aplikacji mBank CompanyMobile. Klienci mBanku mogą także korzystać z 30 oddziałów i 16 biur korporacyjnych.

Usługi bankowości korporacyjnej mBanku oferowane są zarówno dużym firmom, jak i tym z segmentu MŚP. Oferta ta obejmuje kompleksowe usługi zarządzania finansami firmy, płatności i rozliczeń, w tym obsługę handlu zagranicznego, usług kasowych, finansowania działalności (m.in. kredyty, leasing, faktoring) czy bankowości inwestycyjnej.

Exit mobile version