Trwa konkurs EnveloBanku we współpracy z influencerami

Dzień spędzony z Aleksandrą Żuraw, blogerką modową lub Piotrem Ogińskim prowadzącym kanał „Kocham Gotować” oraz do dyspozycji 2000 zł na zakupy i auto z kierowcą – m.in. takie nagrody można wygrać w trwającym konkursie EnveloBanku „Dwie strony porządku”.

Trwa kampania wizerunkowa EnveloBanku i strony www.envelobank.pl, oparta na haśle „Finanse w porządku”. W  pierwszej fazie działań marketingowych EnveloBank koncentruje się przede wszystkim na młodszych odbiorcach, dlatego kampania prowadzona jest w internecie, a do współpracy EnveloBank zaprosił dwójkę popularnych influencerów – Aleksandrę Żuraw kojarzoną z tematyką modową oraz Piotra Ogińskiego prowadzącego na YouTube swój kanał kulinarny „Kocham Gotować”. To oni są twarzami konkursu, w którym poza czasem spędzonym ze swoimi idolami, można stać się posiadaczem unikalnej karty do EnveloKonta inspirowanej zainteresowaniami dwójki influencerów.

Wyjątkowa karta w wyjątkowym konkursie „Dwie strony porządku”

Do konkursu zaprojektowana została limitowana seria dwóch kart płatniczych (2x 5000 sztuk), które powstały we współpracy z Aleksandrą Żuraw i Piotrem Ogińskim. Aby walczyć o główną nagrodę wystarczy założyć konto w EnveloBanku, wybrać jedną z limitowanych kart płatniczych oraz odpowiedzieć na pytanie „Co to znaczy dla Ciebie być w porządku?”. Jak wygrać konkurs EnveloBanku Aleksadnra Żuraw tłumaczy TUTAJ,  a Piotr Ogiński TUTAJ. Nagrodami są m.in.: dzień w towarzystwie Aleksandry Żuraw lub Piotra Ogińskiego, 2 tys. zł na zakupy, hotel oraz samochód z kierowcą. Więcej o nagrodach dowiedzieć się można na https://www.envelokonkurs.pl/nagrody.html. Konkurs będzie trwał przez 6 tygodni i zakończy się 28 listopada br., a 12 grudnia br. jury wybierze najlepsze prace.

W ramach promocji EnveloBanku, w kanałach własnych marki oraz influencerów ukaże się łącznie 6 materiałów wideo, tematycznie nawiązujących do hasła kampanii „Finanse w porządku”. Kampanię EnveloBanku otwierało video z udziałem postaci doradcy i pandy, które można zobaczyć przede wszystkim na Facebooku i YouTube.Marka widoczna jest również w Google i w największych portalach ogólnozasięgowych.

ŹRÓDŁOBank Pocztowy