„Twoje potrzeby na pierwszym planie” – to hasło najnowszej kampanii PKO Banku Polskiego z udziałem Joanny Kulig

  • Joanna Kulig jako królowa występuje w najnowszej kampanii PKO Banku Polskiego.
  • Kampania w dwóch odsłonach podkreśla zalety korzystania z kantoru internetowego dostępnego w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO oraz przypomina o możliwości czasowego blokowania karty.
  • Ta najnowsza kampania jest kolejnym etapem wdrażania nowej strategii marketingowej banku.

„Twoje potrzeby na pierwszym planie” – to nowe hasło reklamowe PKO Banku Polskiego. W pierwszej tegorocznej kampanii będzie nim promował korzystanie z kantoru internetowego oraz funkcję czasowego blokowania karty – w spotach reklamowych z udziałem znanej aktorki Joanny Kulig. Kampanie podkreślają dopasowanie bankowych usług i narzędzi do codziennych, życiowych potrzeb klientów największego polskiego banku. Dodatkowo w kampanii internetowej bank przypomni o użyteczności, wygodzie i bezpieczeństwie płatności zbliżeniowych, z których można korzystać za pomocą aplikacji mobilnej IKO.

– W PKO Banku Polskim każdy z prawie 12 milionów klientów jest tak samo ważny. Dlatego mimo, że w najnowszych kampaniach bierze udział Joanna Kulig, pierwszoplanowe role grają w nich potrzeby naszych klientów. Każdy nasz klient ma własny, osobisty PKO Bank Polski zawsze pod ręką w swoim telefonie i korzysta z niego tak jak chce. Dodatkowo zawsze jeśli potrzebuje wsparcia, nasze oddziały i doradcy są otwarci i gotowi do dzielenia się wiedzą na temat produktów i usług. Chcemy w naszych reklamach podpowiadać klientom rozwiązania, które mogą być dla nich przydatne, szczególnie w trakcie trwających ferii zimowych – kiedy trzeba kupić walutę pod ręką jest kantor internetowy, kiedy chwilowo „zniknęła” gdzieś karta od razu można ją zablokować i w dowolnej chwili odblokować jak ją znajdziemy. Nie chcemy się narzucać klientom, ale wiemy, że ci którzy już korzystają z naszych rozwiązań, bardzo sobie je chwalą, dlatego z czystym sumieniem możemy polecać sprawdzenie co dzisiaj oferuje PKO Bank Polski. W reklamach teraz nasi klienci zamiast „dzień dobry” zobaczą i usłyszą „twoje potrzeby na pierwszym planie”

– opisuje Marek Kozłowski, dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.

Najnowsza kampania jest kolejnym etapem wdrażania nowej strategii marketingowej banku – według niej PKO Bank Polski chce przede wszystkim pokazać, że klient i jego potrzeby są w centrum zainteresowania, a bank jest narzędziem, które dostarcza mu rozwiązania do codziennego zarządzania pieniędzmi. Jest bankiem dopasowanym do indywidualnych wymagań klienta, otwartym na jego oczekiwania, a przed wszystkim wygodnym i wiarygodnym w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych.
30 sekundowy spot reklamowy pokazuje wygodę i korzyści z korzystania z kantoru internetowego PKO Banku Polskiego, 15 sekundowy przypomina o funkcji czasowego zablokowania i odblokowania karty. Natomiast materiały w internecie prezentują zalety płatności zbliżeniowych. Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, kinach i internecie; realizowana będzie przy współpracy z agencją kreatywną AWX. Działania potrwają do 26.02.
Kantor internetowy dla klientów indywidualnych PKO Banku Polskiego jest dostępny w aplikacji mobilnej IKO i serwisie internetowym iPKO – 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Umożliwia wymianę 9 walut (EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK i HUF) po atrakcyjnych kursach. Można też w nim m.in. śledzić wykresy walutowe online oraz korzystać z powiadomień/alertów SMS i push w momencie, gdy kurs waluty osiągnie wyznaczony przez klienta poziom. Można także zlecić automatyczną wymianę waluty, gdy jej kurs osiągnie wymaganą wartość oraz ustawić stałe zlecenie, dzięki czemu bank dokona wymiany waluty we wskazanym dniu. Za realizację transakcji w kantorze nie ma dodatkowych opłat. Za zakup waluty można zapłacić BLIKIEM z konta w innym banku; w aplikacji IKO kantor jest dostępny m.in. w angielskiej i ukraińskiej wersji językowej. Kantor to jeden z elementów pakietu walutowego 3w1 PKO Banku Polskiego. Oprócz niego w skład pakietu wchodzą konto walutowe i karta wielowalutowa. Więcej szczegółów znajduje się na stronie: https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/aplikacja-iko-ipko/kantor-internetowy-mobilny-24h .
Podnosząca bezpieczeństwo korzystania z karty funkcja jej czasowej blokady dostępna jest w aplikacji IKO oraz serwisie iPKO. Po jej zastosowaniu niemożliwe są: płatności w sklepach stacjonarnych i w internecie, wypłaty z bankomatów, dodawanie karty do portfela internetowego (np. PayPal, uPaid, MasterPass), płatności zbliżeniowe telefonem (jeśli zablokowana karta jest podpięta pod te płatności). Czasowa blokada nie działa w przypadku transakcji kartą księgowanych offline (nie w czasie rzeczywistym), np. płatności zbliżeniowych bez użycia kodu PIN. Szczegółowe informacje o usłudze dostępne są na: www.iko.pkobp.pl/funkcje/czasowa-blokada-kart/ .
W aplikacji mobilnej IKO użytkownicy mogą używać też szerokiej palety nowoczesnych płatności mobilnych dostępnych w PKO Banku Polskim, w której są: Apple Pay, BLIK zbliżeniowy, Garmin Pay, Google Pay, płatności zbliżeniowe w aplikacji (NFC), SwatchPAY! oraz Xiaomi Pay.
ŹRÓDŁOPKO Bank Polski