- Teraz klienci indywidualni i firmowi umówią rozmowę telefoniczną lub wideorozmowę z doradcą poprzez stronę internetową PKO Banku Polskiego.
- Rozwiązanie jest proste i bezpieczne – wystarczy komputer lub telefon, żeby ustalić termin rozmowy, bez konieczności wizyty w oddziale lub kontaktu z infolinią.
- Umawianie spotkań z doradcą przez stronę internetową banku to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz częściej wybierają kanały zdalne do codziennego kontaktu z bankiem.
PKO Bank Polski udostępnił możliwość umówienia wideorozmowy i rozmowy telefonicznej z doradcą za pośrednictwem strony internetowej banku. Każdy kto chce porozmawiać na temat oferty dla klientów indywidualnych lub firmowych zrobi to bez wychodzenia z domu, za pomocą komputera lub telefonu. Podczas rozmowy można m.in. złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, otwarcie limitu w koncie czy ubezpieczenie komunikacyjne. Rozwiązanie dostępne jest nie tylko dla klientów PKO Banku Polskiego – na rozmowę mogą umówić się również osoby zainteresowane ofertą banku.
– Nowa usługa jest kolejnym ułatwieniem, które oferujemy klientom indywidualnym oraz małym i średnim firmom. W szybki sposób umówią się oni na spotkanie lub rozmowę z odpowiednim doradcą. Na przykład: klientowi zainteresowanemu kredytem hipotecznym zostanie zaproponowane od razu spotkanie z doradcą z segmentu bankowości hipotecznej. Nie ma konieczności odbycia osobistej wizyty w oddziale lub kontaktu telefonicznego z infolinią banku.
– mówi Bartosz Błaszczyk, dyrektor Biura Klienta Podstawowego w PKO Banku Polskim
– Od kilku lat obserwujemy trend, w którym nasi klienci coraz chętniej korzystają z kanałów zdalnych. Pandemia dodatkowo nas wszystkich do tego zmusiła, dlatego mając na uwadze bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników banku, na początek zaproponowaliśmy rozwiązania, które umożliwiają jedynie spotkania online i rozmowę telefoniczną. Jesteśmy gotowi, aby kiedy sytuacja na to pozwoli, rozszerzyć możliwość szybkiego umawiania spotkań również w oddziale.
– dodaje Krzysztof Łęgowski, dyrektor Biura Sprzedaży i Procesów Cyfrowych w PKO Banku Polskim