ING w najnowszej kampanii radiowej pokazuje, że bez klientów nie ma biznesu. Bank zachęca przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych. Dzięki temu ich klienci mogą płacić tak, jak chcą.
Polacy coraz chętniej korzystają z rozwiązań bezgotówkowych. Wybierają miejsca gdzie mogą zapłacić w sposób jaki chcą – kartą lub telefonem. Aby wesprzeć firmy, naszych klientów, dostarczamy im rozwiązania i narzędzia, aby mogli lepiej wpisać się w potrzeby swoich klientów i mieć ich więcej. Jednym z takich rozwiązań jest terminal płatniczy, o którym mówimy w najnowszej kampanii radiowej. Z danych Fundacji Polska Bezgotówkowa wynika, że aż 70% przedsiębiorców uważa, że terminal wpływa na zwiększenie liczby klientów w ich firmie – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
ING oferuje firmom terminal płatniczy w ofercie specjalnej 14 miesięcy za 0 zł, która obejmuje:
- 0 zł za terminal przez 12 miesięcy w ramach Programu Polska Bezgotówkowa + 2 miesiące od ING,
- 0 zł prowizji od transakcji kartami Visa i Mastercard – do 100 tys. zł obrotu przez 12 miesięcy + do 20 tys. w 13 i 14 miesiącu od ING,
- 0 zł za transakcje BLIKIEM przez 14 miesięcy.
ING udostępnia klientom mobilny terminal płatniczy, którym firmy mogą przyjmować płatności tam, gdzie chcą ich klienci. Bank gwarantuje, że pieniądze z transakcji bezgotówkowej znajdą się na koncie firmy do godziny 10:00 następnego dnia, co w mniejszych firmach ma duże znaczenie dla płynności.
Mobilny terminal płatniczy Verifone VX675 to najmniejszy bezprzewodowy terminal na rynku. Terminal przyjmuje płatności kartami Visa oraz Mastercard (z chipem, z paskiem magnetycznym i zbliżeniowe). Obsługuje również kody BLIK i umożliwia skorzystanie z usługi Cash Back.
Z oferty mogą skorzystać zarówno małe, jak i duże firmy, które mają konto firmowe w ING.
Bank oferuje również nowoczesny system do zarządzania terminalami – ING POS, w którym przedstawione są wszystkie informacje o zrealizowanych transakcjach. Klient może sprawdzić liczbę transakcji, ich wartość, status, naliczone opłaty oraz przygotować raport.