- Wideorozmowa z doradcą firmowym w PKO Banku Polskim? Nic prostszego – wystarczy komputer lub telefon z kamerą, głośnikiem i mikrofonem oraz dostępem do internetu
- Zaledwie kilka chwil na wypełnienie formularza na stronie https://www.doradcaonline.pkobp.pl i pozostaje już tylko czekać na sms lub e-mail z godziną spotkania online
- Rozwiązanie powstało we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego współudziałowcem jest PKO Bank Polski
Wideorozmowa z doradcą firmowym w PKO Banku Polskim? Nic prostszego – wystarczy komputer lub telefon z kamerą, głośnikiem i mikrofonem oraz dostępem do internetu. Zaledwie kilka chwil na wypełnienie formularza na stronie https://www.doradcaonline.pkobp.pl i pozostaje już tylko czekać na sms lub e-mail z godziną spotkania online. Rozwiązanie powstało we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego PKO Bank Polski jest współudziałowcem.
– Pandemia COVID-19 wymusiła na bankach zmianę modelu działania z oddziałowo-zdalnego na zdalno-oddziałowy. PKO Bank Polski, który jest liderem technologicznym polskiej bankowości, stale dostarcza najnowocześniejszych rozwiązań cyfrowych, a w tym szczególnym czasie ze zdwojoną determinacją pracuje nad narzędziami, których potrzebują nasi klienci. Właśnie startuje nasza nowa usługa – wideodoradca dla klientów firmowych, która pozwoli komfortowo i bezpiecznie kontaktować się z bankiem. Docelowo taka forma kontaktu będzie dostępna dla wszystkich klientów banku – powiedział Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banu Polskiego.