-
PKO Bank Polski umożliwia zdalne składanie wniosku o kredyt hipoteczny w serwisie transakcyjnym.
-
Wszystkie formalności klient załatwi teraz on-line – wypełni wniosek i dołączy do niego wymagane dokumenty, a w oddziale pojawi się tylko raz, aby podpisać umowę kredytową.
-
Klient ma zapewnione wsparcie doradcy na każdym etapie procesu.
PKO Bank Polski umożliwia zdalne składanie wniosku o kredyt hipoteczny w serwisie transakcyjnym. Wszystkie formalności klient załatwi teraz on-line – wypełni wniosek i dołączy do niego wymagane dokumenty, a w oddziale pojawi się tylko raz, aby podpisać umowę kredytową. Na każdym etapie może korzystać ze wsparcia doradcy.
– PKO Bank Polski udostępnił klientom całkowicie zdalną obsługę wniosku kredytowego, począwszy od otrzymania informacji o kredycie i spersonalizowanej oferty aż do złożenia wniosku o kredyt wraz z niezbędnymi dokumentami w serwisie transakcyjnym. Teraz każda osoba zainteresowana kredytem hipotecznym bez wychodzenia z domu, kontaktując się również zdalnie z doradcą hipotecznym, może uzyskać szczegółowe informacje o ofercie i warunkach kredytu hipotecznego, jak również wypełnić zdalnie wniosek o jego udzielenie. Wizyty w oddziale ograniczamy wyłącznie do jednego spotkania, podczas którego klient podpisuje umowę – mówi Lucyna Kopińska, dyrektor Departamentu Produktów Bankowości Hipotecznej.
– Możliwość cyfrowego wnioskowania o kredyt hipoteczny to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej wybierają kanały zdalne do codziennego kontaktu z bankiem. Na każdym etapie rozpatrywania wniosku przez bank klient może sprawdzić status swojej sprawy w serwisie transakcyjnym, skontaktować się z osobistym doradcą lub uzupełnić brakujące dokumenty. Kredyt hipoteczny to produkt, który wiąże klienta i bank zazwyczaj na wiele lat, dlatego tak ważne jest, aby cały proces wnioskowania przebiegał sprawnie. Dzięki możliwości zdalnego wnioskowania klient od początku w dowolnych warunkach i dowolnym czasie może zapoznać się z ofertą przedstawianą przez bank, niepewności skonsultować z doradcą lub od ręki uzupełnić brakujące dokumenty bez konieczności kilkukrotnych wizyt w oddziale. Pozwala to znacznie skrócić czas rozpatrywania wniosku i szybciej reagować na ewentualne pytania klienta – mówi Jakub Marcinkiewicz, dyrektor Biura Hipoteki Cyfrowej.