Co wspólnego mają czerwone szpilki, marketing i leasing?

Bdirect został laureatem konkursu „Opowiedz historię swojego biznesu” zorganizowanego przez EFL. Firma specjalizująca się w sprzedaży i marketingu to prawdziwy diament na polskim rynku, przede wszystkim za sprawą właścicielki Magdaleny Szewczuk. Autorka projektu „Czerwona Szpilka” jako zwolenniczka prostych i sprawnych rozwiązań wybrała leasing, który pomógł w dalszym rozwoju firmy.

Leasing daje możliwość szybkiego rozwoju firmy, ponieważ pozwala na korzystanie z niezbędnych narzędzi pracy od razu, kiedy się ich potrzebuje. Dzięki temu można spokojnie skupić się na budowaniu swojego biznesu, bez niepotrzebnych ograniczeń – uzasadnia swój finansowy wybór Magdalena Szewczuk, właścicielka Bdirect. I dodaje: –Projekty, które prowadzę prężnie się rozwijają, moje plany daleko wychodzą w przyszłość, chcę osiągać kolejne ambitne cele. A w związku z tym, że moim głównym narzędziem pracy jest samochód, z pewnością w niedalekiej przyszłości zainwestuję i skorzystam po raz kolejny właśnie z leasingu – mówi Magdalena Szewczuk.

Bdirect to firma zajmująca się organizacją sieci sprzedaży w Polsce i za granicą współpracując z firmą Betterware. Jej założycielka, Magdalena Szewczuk, szkoli, motywuje i inspiruje… przede wszystkim kobiety. W ramach projektu „Czerwona Szpilka” organizuje też spotkania dla kobiet, których celem jest inspirowanie do podnoszenia kompetencji w wybranych obszarach. I choć działalność Bdirect nie opiera się przede wszystkim na środkach trwałych, lecz wiedzy, to jednak znaczącą rolę w rozwoju firmy odegrał leasing. Magdalena Szewczuk zdecydowała się na sfinansowanie w ten sposób samochodu firmowego, który stanowi niezbędny element jej działalności.

– Rzeczywiście jest tak, że popularność leasingu jest większa wśród tych firm, które swoją działalność opierają na środkach trwałych. Wówczas zakupione maszyny czy pojazdy same zarabiają na siebie podczas trwania umowy leasingowej. Jednak z leasingu korzystają przede wszystkim ci przedsiębiorcy, którym zależy na szybkim rozwoju firmy. Mając jasno określony cel biznesowy i wiedząc, jakie działania, w tym inwestycje, są konieczne do osiągnięcia tego celu, leasing zdecydowanie ułatwi realizację planu – podkreśla Radosław Woźniak, Wiceprezes EFL.

„Opowiedz historię swojego biznesu” – pod takim hasłem EFL zorganizował konkurs skierowany do swoich byłych i obecnych klientów. Zadanie polegało na opowiedzeniu historii firmy i roli, jakiej odegrał w niej leasing. Bdirect, obok takich firm jak: Serafin, Studio Dekoracji Okna, Rajgras, 3TOP, został wyróżniony i otrzymał pakiet reklamowy o wartości 10 tys. zł. Konkurs został zorganizowany w ramach obchodów 25-lecia EFL.

ŹRÓDŁOEuropejski Fundusz Leasingowy SA