Zmiany na mLinii: tymczasowy telekod i nowy teleserwis

mBank przygotował rozwiązanie dla klientów, którzy nie pamiętają telekodu, a dzwonią z numeru zarejestrowanego w systemie banku. Mogą skorzystać z ważnego 10 minut kodu tymczasowego, by np. zastrzec dowód czy zamówić duplikat karty. Dzwoniąc na mLinię usłyszą też nowe powitanie i komunikaty w automatycznym serwisie.

Tymczasowy telekod umożliwia załatwienie podstawowych spraw bankowych takich jak anulowanie przelewu, zamówienie duplikatu karty czy złożenie reklamacji. Nie daje jednak pełnego dostępu do rachunku – korzystając z niego klient np. nie zleci przelewu. By zamówić kod wystarczy znać swój identyfikator i zadzwonić z numeru, który jest znany bankowi. Dalek klient, potwierdzając tożsamość, odpowie na kilka pytań identyfikacyjnych.

– Dbając o wygodę klientów, proponujemy im nowe rozwiązania. Teraz, nie znając telekodu, mogą połączyć się z mLinią nie tylko za pośrednictwem aplikacji mobilnej (po zalogowaniu do aplikacji, dzwonią już jako zidentyfikowani klienci), ale również korzystając z kodu tymczasowego. Dzięki temu rozwiążą niemal każdą sprawę związaną ze swoim finansami – mówi Hubert Pałgan, dyrektor Departament Sprzedaży i Obsługi w Kanałach Zdalnych mBanku.

mBank wprowadził także zmiany w teleserwisie czyli automatycznej obsłudze na mLinii. Zadania, które klient może wykonać samodzielnie, zostały ograniczone do tych najbardziej popularnych: aktywacja/ odblokowanie/zmiana hasła do internetu i informacje o stanie rachunku. Zmieniło się też samo nagranie. Klienci np. chcąc wybrać obsługę w języku angielskim, zamiast standardowego polecenia „for English press nine” usłyszą „If you haven’t understood anything I said before, press nine…”

– Zależy nam na tym, by nasi rozmówcy poczuli się swobodnie jeszcze zanim połączą się z konsultantem. Mając na uwadze to, jak bardzo skomplikowane i trudne w zrozumieniu są czasem opcje w automatycznych serwisach, my upraszczamy je do niezbędnego minimum, kierując klienta bezpośrednio do kontaktu z pracownikiem banku. Jeśli więc „chcesz połączyć się z miłym, pomocnym człowiekiem”, zapraszamy na mLinię – dodaje Hubert Pałgan.

Exit mobile version