„Moje” zmienia wszystko – ING kontynuuje komunikację systemu Moje ING

ING Bank Śląski przedstawia kolejną odsłonę kampanii promującej Moje ING – nową, osobistą bankowość dla klientów indywidualnych. Bank kontynuuje komunikację, w której zachęca i inspiruje do podejmowania niezależnych decyzji, jednocześnie oferując wsparcie w postaci przyjaznego systemu.

Jak wynika z badania „Moje ING – Zwyczaje finansowe Polaków”, zrealizowanego przez GfK Polonia na zlecenie ING Banku Śląskiego[1], tylko połowa z nas czuje się zabezpieczona finansowo, bo ma odłożoną kwotę, wystarczającą na pokrycie różnych niespodziewanych wydatków –powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim. Dlatego w nowej odsłonie kampanii prezentujemy kolejną funkcjonalność Mojego ING, która umożliwia szybki dostęp do dodatkowych pieniędzy – kontynuuje Barbara Pasterczyk.

Rozwiązaniem promowanym przez bank jest pożyczka na klik w Moim ING, którą można wziąć poprzez smartfon. Taki kanał dostępu do dodatkowej gotówki jest ważny już dla 57% respondentów. Jeszcze ważniejsza jest szybkość dostępu do pieniędzy (wskazało ją aż 83% badanych) oraz dogodna pora złożenia wniosku (82% odpowiedzi). Prezentując kolejne korzyści Mojego ING, bank chce pokazać, że nowy system to obszerna platforma, która oferuje rozwiązania dopasowane do różnorodnych potrzeb klientów.

Mobilizujący przekaz i przyjazny produkt to główne założenia kilkumiesięcznej kampanii Mojego ING. W jej efekcie wzmacniamy pozytywne nawyki finansowe Polaków. Uczymy ich, że warto wiedzieć na co i ile wydajemy w każdym miesiącu, czy przekraczamy założony budżet i jak idzie nam realizacja założonych celów oszczędnościowych. Z badań wynika bowiem, że Polacy poświęcają finansom najmniej czasu spośród wszystkich badanych obszarów, mimo, że to właśnie finanse osobiste są drugą najważniejszą, zaraz po życiu rodzinnym, sferą ich życia, jak wskazało 69% respondentów – mówi Barbara Pasterczyk.

Tytuł kampanii: „Moje zmienia wszystko”

Start kampanii: 14 listopada 2016 r.

Narzędzia:

TV: 30’, 15’ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych

Internet: VOD, display, social media

Materiały w placówkach banku

Kreacja: Brain

Media: Dom mediowy MullenLowe MediaHub

Kreacje internetowe: GONG

BTL: Brain

[1] Badanie jakościowe:

  • 3 grupy fokusowe, każda trwająca 2 godziny + 3 IDI / diady, każda do 90 min, 100% Warszawa; Data: 8-12.09.2016.

   Badanie ilościowe:

  • N=800 ankiet CAWI realizowanych z uczestnikami Access Panelu GfK Polonia; Termin realizacji: 20-23.09.2016
ŹRÓDŁOING Bank Śląski