Znani twórcy internetowi wiedzą, że „Najlepiej robić swoje” i dołączają do akcji ING z Patronite.pl

Doświadczeni twórcy opowiadają, jak zmienili swoją pasję w sposób na życie. Inspirujące wywiady są częścią akcji specjalnej, przygotowanej przez ING Bank Śląski i portal Patronite.pl.

ING i Patronite.pl połączyła wspólna idea: ludzie, ich pasje i potrzeba samorealizacji. Patronite.pl to miejsce, gdzie utalentowani twórcy mogą spotkać się z Patronami – osobami, wspierającymi ich finansowo za pomocą comiesięcznych wpłat.

ING zachęca młodych twórców do wyjścia z przysłowiowej szuflady i realizacji swoich pasji. Aby pomóc w zrobieniu pierwszego kroku, bank udostępnił obszerne materiały edukacyjne, przygotowane wraz z Patronite.pl oraz uruchomił akcję specjalną. Jej uczestnicy mogą wygrać udział w programie mentorskim z najpopularniejszymi twórcami Patronite oraz pozyskać środki na rozwinięcie skrzydeł: 3 nagrody po 10 tysięcy złotych – łącznie aż 30 tysięcy złotych.

Akcja specjalna jest częścią kampanii „Najlepiej robić swoje”, skierowanej do osób w wieku 18-26 lat. W kampanii ING proponuje młodym wsparcie w realizacji ich pasji oraz ofertę banku dopasowaną do ich oczekiwań – aplikację Moje ING mobile z nowym Kontem MOBI. Więcej na temat oferty banku: https://www.ingbank.pl/lp/mobi2

Do udziału w akcji specjalnej zachęcają twórcy internetowi. W pierwszych nagraniach udział wzięli:
·         Zwierz popkulturalny (kanał o kulturze);
·         Baniak Baniaka (kanał o grach fabularnych typu RPG);
·         Astrofaza (kanał o kosmosie).

Więcej na temat akcji ING i Patronite.pl na: www.patronite.pl/nrs

Kolejne nagrania wkrótce! Za kreacje w mediach społecznościowych i w internecie odpowiada agencja Gong, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.

ŹRÓDŁOING Bank Śląski