Trwa kampania społeczna i edukacyjna PKO Banku Polskiego, której celem jest zwrócenie uwagi na zagrożenia w sieci i pokazanie, jak nie paść ofiarą cyberprzestępców. Kampania ma zachęcać do unikania podejmowania decyzji w emocjach i podnieść świadomości klientów banku – szczególnie tych niedoświadczonych, dopiero wkraczających w świat cyfrowych finansów.
Przestępcy stale zmieniają metody oszustw i dostosowują je do zmieniającej się rzeczywistości. Liczą na naszą nieuwagę, decyzje podejmowane pod wpływem emocji i w pośpiechu, a głównym celem ich ataków są nieświadomi tych metod działania klienci. Dlatego to właśnie na te aspekty zwracamy szczególną uwagę w naszej najnowszej kampanii społecznej. Od dawna regularnie edukujemy i ostrzegamy przed najczęściej pojawiającymi się zagrożeniami oraz tłumaczymy, jak działają oszuści. Teraz dodatkowo pokazujemy, że wystarczy zwolnić, żeby ich wyprzedzić i dzięki temu chronić swoje pieniądze i dane – mówi Marek Kozłowski. dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.