T-Mobile Polska zdobył trzy nagrody w prestiżowych konkursach HR

Jako T-Mobile Polska jesteśmy w gronie najlepszych pracodawców w naszym kraju. Zależy nam na naszych pracownikach, dlatego realizujemy różnorodne projekty i podejmujemy liczne inicjatywny, aby wspierać ich w rozwoju i pomagać im zdobyć takie doświadczenie, jakie jest cenione na rynku pracy. I nie są to puste slogany! Za nasze działania otrzymaliśmy właśnie podwójne pierwsze miejsce oraz wyróżnienie w dwóch prestiżowych konkursach branżowych – HR Business Partner oraz Employer Branding Excellence Awards.
Rynek pracy ciągle się zmienia, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy stają przed nowymi wyzwaniami, np. innymi oczekiwaniami poszczególnych pokoleń czy rosnącymi kosztami życia. Dlatego tak ważne jest przygotowanie odpowiednich projektów, poprzez które firmy wspierają pracowników w rozwoju i odpowiadają na ich potrzeby, np. przygotowując programy dla przedstawicieli różnych grup. O tym, jak skutecznie wykorzystać potencjał pracowników z pokolenia Z, jak dotrzeć do osób z branży IT&TECH oraz jak wspierać rozwój talentów w organizacji wiemy doskonale w T-Mobile Polska! Dlatego miło nam poinformować, że otrzymaliśmy 3 nagrody w branżowych konkursach HR.

W konkursie organizowanym przez czasopismo HR Business Partner otrzymaliśmy nagrodę główną w kategorii „Rekrutacja i Onboarding” za case study MAGENTA TALENTS SQUAD, czyli nasz zewnętrzny program talentowy dla pokolenia Z. Zaś w ogólnopolskim konkursie Employer Branding Excellence Awards otrzymaliśmy I miejsce w kategorii „Strona kariery” za podzakładkę IT&TECH. Strona pokazuje customer centircity w technologii i możliwości rozwoju kariery dla osób szukających pracy w obszarze IT&TECH. W tym samym konkursie otrzymaliśmy również wyróżnienie w kategorii „Kampania wewnętrzna” za kompleksową i strategiczną komunikację procesu rozwojowego WEGROW. To już kolejna nagroda na naszym koncie w tym konkursie, bowiem w 2022 roku otrzymaliśmy nagrodę główną w kategorii strategii EB dla #MagentaTeam.

– Nieustannie działamy, aby w T-Mobile być najlepszym miejscem pracy w Polsce. Dlatego też podejmujemy różne wyzwania związane z obszarem employer brandingu, widząc jak dynamicznie zmienia się rynek pracy i chcąc dostosowywać nasze oferty do potrzeb obecnych oraz potencjalnych pracowników. Cieszymy się, że nasze działania są dostrzegane i doceniane właśnie w konkursach branżowych, bo to pokazuje, że nasze pomysły mogą być też inspiracją dla innych. Otrzymane wyróżnienia są też dla nas ogromną motywacją do realizowania kolejnych inicjatyw, dzięki którym staniemy się jeszcze lepszym, ciekawszym miejscem pracy dla przedstawicieli różnych grup i pokoleń, bo mocno wierzymy w to, że różnorodność to nasza siła – mówi Dorota Kuprianowicz-Legutko, członkini zarządu, Dyrektorka ds. Polityki Personalnej T-Mobile Polska.

ŹRÓDŁOT-Mobile