W konkursie organizowanym przez czasopismo HR Business Partner otrzymaliśmy nagrodę główną w kategorii „Rekrutacja i Onboarding” za case study MAGENTA TALENTS SQUAD, czyli nasz zewnętrzny program talentowy dla pokolenia Z. Zaś w ogólnopolskim konkursie Employer Branding Excellence Awards otrzymaliśmy I miejsce w kategorii „Strona kariery” za podzakładkę IT&TECH. Strona pokazuje customer centircity w technologii i możliwości rozwoju kariery dla osób szukających pracy w obszarze IT&TECH. W tym samym konkursie otrzymaliśmy również wyróżnienie w kategorii „Kampania wewnętrzna” za kompleksową i strategiczną komunikację procesu rozwojowego WEGROW. To już kolejna nagroda na naszym koncie w tym konkursie, bowiem w 2022 roku otrzymaliśmy nagrodę główną w kategorii strategii EB dla #MagentaTeam.
– Nieustannie działamy, aby w T-Mobile być najlepszym miejscem pracy w Polsce. Dlatego też podejmujemy różne wyzwania związane z obszarem employer brandingu, widząc jak dynamicznie zmienia się rynek pracy i chcąc dostosowywać nasze oferty do potrzeb obecnych oraz potencjalnych pracowników. Cieszymy się, że nasze działania są dostrzegane i doceniane właśnie w konkursach branżowych, bo to pokazuje, że nasze pomysły mogą być też inspiracją dla innych. Otrzymane wyróżnienia są też dla nas ogromną motywacją do realizowania kolejnych inicjatyw, dzięki którym staniemy się jeszcze lepszym, ciekawszym miejscem pracy dla przedstawicieli różnych grup i pokoleń, bo mocno wierzymy w to, że różnorodność to nasza siła – mówi Dorota Kuprianowicz-Legutko, członkini zarządu, Dyrektorka ds. Polityki Personalnej T-Mobile Polska.