T-Mobile zaćwierka z #TweetupPL

Już 5 września na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się trzecia edycja konferencji #TweetupPL. T-Mobile, wspierając rozwój mobilnej technologii i nowych kanałów komunikacji, już po raz drugi został partnerem tego największego wydarzenia polskiej społeczności użytkowników Twittera.

T-Mobile jako marka aktywnie korzystająca z kanałów społecznościowych w komunikacji ze swoimi klientami, stale angażuje się w działania ze społecznościami internetowymi i wydarzenia ważne dla blogerów, influencerów i użytkowników nowych mediów. W czerwcu T-Mobile wraz z ponad setką użytkownikami Twittera świętował uzyskanie 10 tysięcy obserwujących profilu @TMobilePolska. Dlatego koloru magenty nie mogłoby zabraknąć na najważniejszym wydarzeniu tej społeczności, które odbędzie się już 5 września na PGE Narodowym w Warszawie.

Twitter to doskonała platforma do komunikacji: najszybszy monitoring, najlepszy barometr trendów oraz okazja do lepszego poznania klientów. W końcu to oni najbardziej stanowią o wizerunku firmy. Dlatego bardzo cieszymy się, że społeczność Twittera, tak pozytywnie odbiera naszą obecność i komunikację w tym medium. A na jej dorocznym spotkaniu po prostu nie mogło nas nie być – mówi Małgorzata Rybak- Dowżyk, odpowiedzialna za komunikację korporacyjną w T-Mobile Polska.

Bez obecności T-Mobile Polska ta impreza po prostu by się nie odbyła. Nasza społeczność jest prężna, ale oczywiście gdy przychodzi do realizacji konferencji, na której rejestruje się blisko 1000 osób, to trzeba silnego partnera, który jednocześnie będzie bardzo dobrze rozpoznawany i lubiany przez społeczność – mówi Krzysztof Kotkowicz, organizator konferencji.

Na PGE Narodowym Twitter i nie tylko

#TweetupPL (wcześniej Tweetup Polska) jest rozwinięciem idei regionalnych tweetupów, czyli spotkań użytkowników Twittera. Organizatorzy postanowili pójść o krok dalej, tworząc raz w roku spotkanie ogólnopolskie, a jednocześnie rozszerzając konwencję z nieformalnego spotkania do całodniowej konferencji.

W tym roku tematyka #TweetupPL została poszerzona o Vine, Snapchat, Periscope i Instagram. Wszyscy chętni będą mogli zyskać wiedzę na temat wykorzystania nowych narzędzi w celach marketingowych, m.in. podczas warsztatów i prelekcji, które poprowadzą znani w branży profesjonaliści – Aleksandra Mokwa (Miasto Gdańsk), Artur Jabłoński (Exea Smart Space), Mikołaj Winkiel (Brand24) czy Dagmara Pakulska (e-City Vision).

Jest to wydarzenie dla wszystkich zainteresowanych mediami społecznościowymi – zarówno dla tych, którzy chcą czerpać wiedzę od specjalistów, aby jeszcze lepiej wykorzystywać media społecznościowe do budowania swojego profesjonalnego wizerunku, a także tych, którzy chcą na żywo spotkać się z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

Zeszłoroczne wydarzenie w Auli Akademii Leona Koźmińskiego zgromadziło ponad 250 osób. Swoje prelekcje wygłosili m.in. Paweł Tkaczyk (MIDEA), Michał Sadowski (Brand24), Olaf Krynicki (Samsung Polska) oraz Przemysław Przybylski (Lotnisko Chopina), a część merytoryczną zwieńczył panel dyskusyjny poprowadzony przez Monikę Czaplicką. W tym roku swój udział w konferencji potwierdziło ponad 850 osób. Dla wszystkich chętnych, którzy nie mogą dotrzeć osobiście na PGE Narodowy, całość wydarzenia będzie streamowana poprzez stronę wydarzenia – http://2015.tweetup.pl. Szczegóły wydarzenia znajdują się na stronie www.tweetup.pl oraz na stronie wydarzenia w serwisie Facebook:

https://www.facebook.com/events/706659139478252/

źródło: T-Mobile