Z T-Mobile życie jest łatwiejsze. Dziel się nim – na Święta! – rusza główna odsłona świątecznej kampanii reklamowej T-Mobile

Już dziś , 10 listopada rusza główna część kampanii świątecznej operatora, która prowadzona będzie w ramach platformy komunikacyjnej „Hity od T-Mobile”. Podbijający serca widzów, śpiewający Tomasz Kot zdradzi, jak, dzięki T-Mobile, można ułatwić sobie świąteczne przygotowania – wszystko w nastrojowych dźwiękach melodii „Driving home for Christmas” i „Let it snow”.

W T-Mobile przygotowania do Świąt trwają w najlepsze. W nowej ofercie świątecznej, która jest już dostępna w salonach w całej Polsce, każdy klient znajdzie idealne gwiazdkowe prezenty dla siebie i swoich bliskich. Specjalne świąteczne zestawy od T-Mobile zawierają wiodące na rynku urządzenia mobilne, jak również atrakcyjne oferty na rozmowy i Internet w najlepszej sieci.

Świąteczną ofertę operatora wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa, która swój początek miała 3 listopada. Jeden z najlepszych polskich aktorów – Tomasz Kot w nowych, autorskich wersjach doskonale znanych przebojów, wprowadzi widzów w prawdziwie radosny, przedświąteczny klimat. Przypomni klientom, że przygotowania do Świąt stają się prostsze z T-Mobile, a czas zaoszczędzony na gorączkowych poszukiwaniach prezentów można spędzić z najbliższymi.

W ramach kampanii powstały dwa nowe 30-sekundowe spoty. W pierwszym z klipów widzowie zobaczą Tomasza Kota podczas przejażdżki na lodowisku, śpiewającego do melodii „Let it snow”. Dzięki świątecznej ofercie i bonusom dla stałych klientów w T-Mobile, nie musi on już spędzać godzin w kolejkach i pogoni za prezentami, lecz może cieszyć się urokami tego wyjątkowego okresu w roku.

W drugim spocie, którego przewodni motyw muzyczny stanowi melodia „Driving home for Christmas”, aktor w towarzystwie Mikołajów wraca do domu na Święta. Jest w wyśmienitym humorze, ponieważ dzięki ofercie w T-Mobile ominęła go świąteczna gorączka i każdy znalazł idealne prezenty dla swoich bliskich.

Najnowsze produkcje uzupełnia krótszy, utrzymany w luźnej świątecznej atmosferze 15-sekundowy spot produktowy, który prezentuje zestawy świąteczne w T-Mobile. Wyróżniające się elementy graficzne i kolorystyka charakterystyczna dla operatora zostały dodatkowo wsparte ciekawymi efektami postprodukcyjnymi

Idealny prezent na święta w T-Mobile

Wśród przygotowanych przez T-Mobile zestawów świątecznych znajdują się nowoczesne urządzenia mobilne, takie jak tablet Huawei Mediapad T1 8.0 i smartfon Sony Xperia M4 Aqua. Stali klienci, przedłużając umowę w T-Mobile, otrzymają prezent w postaci nielimitowanego Internetu LTE na 3 miesiące całkowicie za darmo oraz  możliwość bezpłatnego korzystania przez okres 3 miesięcy z Pakietu KIDS w Player.pl. W pakiecie KIDS dostępne są  ulubione seriale, programy rozrywkowe i ponad 400 godzin bajek bez reklam. Z dodatkowego bonusu w  postaci zniżki w wysokości 240 zł na abonament na cały okres obowiązywania umowy skorzystają natomiast ci klienci, którzy już posiadają w T-Mobile Internet mobilny albo telefon komórkowy (w ofercie abonamentowej lub Mix) i zdecydują się na zawarcie umowy na kolejną usługę.

Nowe spoty reklamowe, które od 10 listopada będzie można obejrzeć w telewizjach ogólnopolskich, kinach oraz online, wspierają reklamy OOH, jak również dodatkowe działania – w tym radio, kanały społecznościowe, owned media oraz materiały POS w salonach operatora. Kreację do 30 sekundowych spotów w nowej kampanii przygotowała agencja Brigde2Fun, natomiast 15  sekundowe spoty produktowe opracowała agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów oraz kampanię w Internecie odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG), zaś za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Blueberry. Materiały do salonów sprzedaży opracowała Agencja G7.

Szczegóły oferty świątecznej można uzyskać w salonach T-Mobile, kontaktując się Biurem Obsługi oraz odwiedzając stronę internetową www.t-mobile.pl..

źródło: T-Mobile