150 Punktów Standard ERGO Hestii w całej Polsce!

Klienci oczekują od agentów ubezpieczeniowych profesjonalnego doradztwa w komfortowych warunkach. Taką jakość obsługi ERGO Hestia gwarantuje już w 150 placówkach w całej Polsce.

W Punktach Standard ERGO Hestii doradztwo i najwyższa jakość obsługi klienta jest równie ważna, co sam wygląd placówki. Celem ERGO Hestii jest zbudowanie sieci wystandaryzowanych lokali w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Preferowane są lokalizacje w centrach miast lub na dużych osiedlach mieszkaniowych. Sto pięćdziesiąty taki lokal został otwarty 7 czerwca w Warszawie. Do końca bieżącego roku ich liczba ma wzrosnąć do 200.

– Do programu mogą zgłaszać się wszyscy agenci, jednak nie z każdym będziemy współpracować. Zależy nam na zaangażowaniu doradców, którzy są skoncentrowani na rozwoju swojego biznesu, pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymaniu najwyższej jakości obsługi. Kierujemy go również do agentów, którzy chcieliby przekazać swój budowany przez lata biznes młodszemu pokoleniu. Nowoczesność Punktów Standard doskonale współgra z doświadczeniem i marką wypracowaną przez samego agenta – wyjaśnia Małgorzata Sztabińska, dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii.

O tym, jaką pozycję zajęli Ci agenci, którzy weszli do tego projektu, mówi Małgorzata Makulska, wiceprezes zarządu ERGO Hestii: – Kiedy po raz pierwszy zapraszałam agentów do współpracy przy budowaniu sieci Punktów Standard zapowiadałam, że będziemy wyprzedzać zmiany rynkowe i aktywnie na nie odpowiadać. Dziś, wobec nowych wymogów prawnych i konieczności wnikliwego badania potrzeb klientów, w tych placówkach na pewno jesteśmy o krok dalej, niż rynek.

W Punkcie Standard klienci mają gwarancję z jednej strony wysokiego poziomu obsługi i merytorycznego doradztwa ubezpieczeniowego, z drugiej mogą oczekiwać komfortu, jaki oferuje nowoczesna i przyjazna przestrzeń, zaaranżowana przy współpracy agenta z ERGO Hestią. Ubezpieczyciel wspiera agentów, którzy decydują się na otwarcie Punktu Standard. Już na etapie projektu, przez budowę oraz wyposażenie a następnie promocję i prowadzenie agencji, mogą oni liczyć na wsparcie ubezpieczyciela.

– Po niespełna 3 latach od otwarcia pierwszej agencji pod szyldem Punktu Standard mogę powiedzieć, że agenci, którzy nam zaufali, dziś doceniają taki charakter współpracy. Potwierdzają to również wyniki biznesowe. Cały czas dynamicznie rozwijamy tę ideę i zapraszamy do niego kolejnych agentówNaszym partnerom biznesowym udostępniamy bazę wiedzy marketingowej, organizujemy regularne wideokonferencje, gdzie omawiamy najważniejsze tematy dotyczące ubezpieczeń i sprzedaży. Niedawno ruszyła też Szkoła Ubezpieczeń ERGO Hestii – nasz autorski program, który jest zarezerwowany dla agentów Punktów Standard i ich pracowników – dodaje Małgorzata Sztabińska.

7 czerwca otwarte zostały 150. i 151. Punkt Standard ERGO Hestii. Prowadzony przez Dariusza Kiliszka w Grodzisku Mazowieckim jest już jego trzecią taką placówką. – Z perspektywy czasu mogę potwierdzić, że decyzja o zainwestowaniu w Punkt Standard była strzałem w dziesiątkę. Najlepszym dowodem na to jest fakt, że bardzo szybko otworzyłem drugą agencję w Wołominie i teraz kolejną w Grodzisku Mazowieckim. Jako że jest to program sprzedażowo-marketingowy, a nie tylko „ładne biuro”, najlepiej przemawiają za nim liczby. Moja agencja w 2017 roku zebrała o 66% większą składkę od klientów, niż w roku poprzednim. To oczywiście zasługa nie tylko wystroju placówki, chociaż to też ma znaczenie. Tutaj wszystko jest bardzo starannie przemyślane tak, aby klient czuł się swobodnie, a zarazem został profesjonalnie obsłużony. Takie miejsce przyciąga też nowych klientów – uzasadnia swoją decyzję Dariusz Kiliszek, szef agencji ubezpieczeniowej IDEM.

ŹRÓDŁOErgo Hestia