Nationale-Nederlanden uruchomiło wideo-czat dla klientów. Nowa usługa – Agent Online – umożliwia zdalne spotkanie z przedstawicielem firmy przez Internet. Wystarczy wejść na stronę nn.pl.
Agent Online to nowy kanał kontaktów z klientami. – Chcemy być dostępni dla naszych klientów zawsze i wszędzie, bez względu na to, gdzie się w danej chwili znajdują. Zdajemy sobie sprawę, że ich życie pędzi w niesamowitym tempie i dlatego dajemy im wybór, jaka forma kontaktu jest dla nich optymalna. Nie ma potrzeby instalowania żadnych aplikacji na komputerze, wystarczy łącze internetowe – wyjaśnia Maciej Kurowski, Kierownik Bezpośrednich Relacji z Klientem w Nationale-Nederlanden.
Kiedy Agenci Online akurat prowadzą rozmowę lub jest już po godzinach pracy, można zostawić swoje dane. Oddzwonią i wyślą zaproszenie na spotkanie. W umówionym czasie Agent Online będzie czekał na klienta i odbędzie się spotkanie.
Podczas spotkania z Agentem Online klienci mogą porozmawiać o produktach Nationale-Nederlanden i możliwościach, które oferują czy też poprosić o analizę potrzeb i wyliczenie składki ubezpieczeniowej dla konkretnych warunków. Już w trakcie rozmowy klient widzi na ekranie wypełnianą analizę.
– Wiemy, że dla klientów ważny jest nie tylko zakres ubezpieczenia z przejrzystością warunków, ale także sposób obsługi. Dlatego upraszczamy Ogólne Warunki Ubezpieczenia, aby były czytelne i zrozumiałe dla klientów. Wprowadzamy też nowoczesne sposoby kontaktu z nami. Możliwość porozmawiania z agentem w trybie online jest ogromnym ułatwieniem i oszczędnością czasu dla klienta – podsumowuje Maciej Kurowski.