AXA Direct w systemie BLS

1 kwietnia 2016 roku do systemu BLS – Bezpośredniej Likwidacji Szkód – przystąpiła AXA Direct. Oznacza to, że w przypadku stłuczki powstałej z winy innego kierowcy klienci, którzy kupili OC w AXA, mogą kontaktować się z nami bezpośrednio, a nie jak do tej pory – z ubezpieczycielem sprawcy. AXA po przeprowadzeniu postępowania likwidacyjnego wypłaci odszkodowanie, a następnie rozliczy się z ubezpieczycielem sprawcy.

– Do dołączenia do grona ubezpieczycieli uczestniczących w systemie BLS przygotowywaliśmy się od dłuższego czasu, dostosowując nasze systemy informatyczne oraz przygotowując pracowników i istniejące procesy, szczególnie raportowanie do rozliczeń pomiędzy zakładami czy obsługę szkód, gdzie AXA jest ubezpieczycielem sprawcy. Wszystko po to, aby te procesy maksymalnie uprościć i zautomatyzować. –powiedział Bernard Maciąg, dyrektor Biura Szkód Komunikacyjnych w AXA. I zaznaczył: – Przystąpienie do systemu nie wiąże się i nie ma na celu osiągnięcia jakichkolwiek dodatkowych przychodów czy oszczędności dla zakładu ubezpieczeń. Choć BLS nie jest jeszcze istotnym kryterium wyboru ubezpieczyciela, to, jak mówią nam klienci, jest dla nich ważną wskazówką, że AXA dąży do jak najszybszej i najefektywniejszej likwidacji szkód.

Więcej o samym systemie BLS można się dowiedzieć na stronie zglaszamstluczke.pl

źródło: AXA