Eksperci branży e-commerce docenili innowacyjność portalu pzu.pl. Strona największego ubezpieczyciela w Polsce otrzymała prestiżowy tytuł Best Online Insurer. Wyróżnienie zostało przyznane w konkursie E-commerce Polska Awards 2019.
Nowa odsłona portalu pzu.pl to efekt pracy 120 osób z różnych obszarów biznesowych PZU. Zespół postawił sobie cel – stworzenie serwisu, który umożliwi klientom komfortowe i intuicyjne korzystanie ze strony internetowej oraz będzie łatwym narzędziem do obsługi. Jej intuicyjność, kompleksowość oraz innowacyjność została doceniona przez jury konkursu E-commerce Polska Awards 2019, zorganizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Portal pzu.pl zdobył prestiżowy tytuł Best Online Insurer.
Portal pzu.pl umożliwia łatwy dostęp do wszystkich usług i produktów. W jednym miejscu znalazły się opcje sprzedaży online, a także wyszukiwarka, formularze do zgłaszania szkody i umówienia wizyty w ramach prywatnej opieki medycznej oraz do kontaktu z agentem ubezpieczeniowym. Strona jest dostosowana do potrzeb klientów korzystających z urządzeń mobilnych.
– Od dawna przyświecała nam wizja intuicyjnej strony, która ułatwi klientowi poruszanie się w czasami skomplikowanym świecie ubezpieczeń. Naszym najważniejszym celem było umożliwienie użytkownikowi szybkiego odnalezienia tych produktów i usług, które najlepiej spełniają jego potrzeby – powiedziała Marta Baran, Dyrektor ds. Marketing Intelligence.
Całość została zaprojektowana zgodnie z rozwiązaniami obszaru UX (ang. user experience / pol. doświadczenie użytkownika). Stronę wyróżnia czytelna struktura i łatwy dostęp do potrzebnych informacji. Co istotne, aby język stosowany przez PZU był zrozumiały dla przeciętnego odbiorcy, treści na portalu zostały opracowane zgodnie z zasadami prostego języka. Grupa PZU od lat działa w zakresie upraszczania języka.
Doświadczony, przyjazny i zaufany partner
Grupa PZU jest dla klientów bezpiecznym i stabilnym partnerem w każdym obszarze i na każdym etapie ich życia. Jej podejście w relacjach z klientami polega na oferowaniu produktów i usług, które w jak najlepszy sposób zaspokajają potrzeby i oczekiwania klientów, a jednocześnie są komplementarne. Obejmują szeroki wachlarz: od ubezpieczeń i ochrony zdrowia po oszczędności, kredyty i inwestycje.
Zorientowanie na potrzeby klientów oznacza również, że Grupa PZU dostosowuje do nich działania na każdym etapie: od koncepcji produktów po kanały kontaktu z klientami. Wsparciem tego procesu jest wykorzystanie narzędzi bazujących na sztucznej inteligencji, big data i rozwiązaniach mobilnych, które przyczyniają się do budowy trwałej przewagi technologicznej w zakresie zintegrowanej obsługi klienta.